Instant In De Gloria moment.Dat was dus het eerste wat in mij opkwam, ik wil die acteerbeelden van Jens zien!![]()
Elk zinnen' gndag. Ik benne de Jens...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Instant In De Gloria moment.Dat was dus het eerste wat in mij opkwam, ik wil die acteerbeelden van Jens zien!![]()
Goh, teleurstellen is misschien een groot woord, want het zal afhangen van je verwachtingen.Idd, als duiker stelt de onderwaterwereld daar misschien teleur dan?
Deze proeven vandaag vond ik voorlopig echt zoveel beter en leuker om volgen.
Mol zit stilaan ook met een probleem wordt goed gespeeld.
Hier inderdaad ook niet optimaal. (Scarlet). Soms de indruk dat we naar de sd versie aan het zien zijn.Zijn er nog mensen die last hebben van megaslechte beeldkwaliteit van de mol? (proximus)
zeker vond die met de fiets ook erg leuk en eindelijk nog is een proef waar de hele groep dezelfde proef doet.Vond die met de fiets wel pak spannender. Laatste was es iets anders, dus ni slecht maar minder spannend.
.zeker vond die met de fiets ook erg leuk en eindelijk nog is een proef waar de hele groep dezelfde proef doet.
heb hier vorige week nog "geklaagd" dat ik de proeven te ingewikkeld vond en te weinig met de hele groep vandaag stuk beter op dat vlak.