De Mol 2022

De Mol 2022

Idd, als duiker stelt de onderwaterwereld daar misschien teleur dan?
Goh, teleurstellen is misschien een groot woord, want het zal afhangen van je verwachtingen.
De go to locatie voor een betaalbare duikvakantie vanuit Europa is Egypte (de Rode Zee), waar de onderwaterwereld ontegensprekelijk mooier en weelderiger is.

Deze proeven vandaag vond ik voorlopig echt zoveel beter en leuker om volgen :love: .

Mol zit stilaan ook met een probleem wordt goed gespeeld.

Philippe wil precies ook weg omdat hij zich niet goed voelt in de groep ofzo ... Wel zonde als iedereen zomaar weggaat

Phillippe die zich wat minder voelt, de mol ook. Is er een link?

Stel je voor dat hij het spel verlaat en er een nieuwe mol gekozen moet worden.

Deze proeven vandaag vond ik voorlopig echt zoveel beter en leuker om volgen :love: .

Mol zit stilaan ook met een probleem wordt goed gespeeld.

Vond die met de fiets wel pak spannender. Laatste was es iets anders, dus ni slecht maar minder spannend.

Vond die met de fiets wel pak spannender. Laatste was es iets anders, dus ni slecht maar minder spannend.
zeker vond die met de fiets ook erg leuk en eindelijk nog is een proef waar de hele groep dezelfde proef doet.

heb hier vorige week nog "geklaagd" dat ik de proeven te ingewikkeld vond en te weinig met de hele groep vandaag stuk beter op dat vlak :) .

Met de blessure van Nele in het achterhoofd vind ik het wel nog verdacht dat philippe die dragqueen opdracht zo makkelijk laat schieten. Nergens zo makkelijk om je ligamenten ergens te scheuren, en dat heb je liever niet voor met je Mol.

zeker vond die met de fiets ook erg leuk en eindelijk nog is een proef waar de hele groep dezelfde proef doet.

heb hier vorige week nog "geklaagd" dat ik de proeven te ingewikkeld vond en te weinig met de hele groep vandaag stuk beter op dat vlak :) .

Ja idd. Dat is wel een enorme progressie, ook echt niet fijn als ze te ingewikkeld zijn.

Slechte castings toch? Dit lijkt me iemand die heel onzeker is.
Toch niet echt de kwaliteit die ge in een mol zoekt.

Er vallen nu dus al twee kandidaten weg om andere reden dan de gefaalde test. Op naar de nieuwe mol, maar denk eigenlijk dat die niet nodig is.

Hoe ze dat nu proberen draaien dat hij een straffe mol en mens is; totaal niet. Duizenden mensen willen dit doen en ze kiezen de ene die het niet aankan :rofl:

Man man man wat een failliet van het programma

Terug
Bovenaan