De Mol 2022

De Mol 2022

Oh god, als het zo de hele tijd met flashbacks en verwijzingen naar vroeger gaat zijn, daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten.
Ik hoop ook dat het maar bij de eerste aflevering blijft.

Blij voor Jens da hij nog een tweede kans krijgt om mee te doen. Maar is er een reden waarom de andere kandidaten hem zouden willen helpen? Een tegenspeler minder voor 3000 euro lijkt het me wel waard, zowel voor een gewone kandidaat als mol.

ik moet die stevigere blonde al niet meer hoe moeilijk kan het zijn om iemand rechts van ne cactus weg te sturen.

de jens en die kerel met zen klein brilletje lijken me wel tof.

ik moet die stevigere blonde al niet meer hoe moeilijk kan het zijn om iemand rechts van ne cactus weg te sturen.

de jens en die kerel met zen klein brilletje lijken me wel tof.
Das nen geit wtf? Das legit de vrouwelijk Filip van vorig jaar …

Misschien kunnen we dit jaar al van in het begin afspreken: aub niet te ver gaan met kandidaten persoonlijk volledig af te breken op dit forum :unsure:

Bedankt

Nu vallen alle puzzelstukjes samen. Ik had me ingeschreven voor deze reeks maar Jens was eigenlijk al zeker van zijn deelname. Natuurlijk dat ik niet kon meedoen als +30jarige mannelijke West-Vlaming. Het zal dan voor volgend jaar zijn he. 😎

Amai die Nele is het al goed aan het uithangen en de eerste bergen op de Canarische eilanden vond ik dit jaar onder de Gilles zijn ogen.

Ook wat gek dat Jens mag meedoen. Wel een plottwist. Verder wel leuk dat er al psychologische spelletjes zijn.

Terug
Bovenaan