De Mol 2022

De Mol 2022

Als't dan mag van @JorisBlack ga ik u wel persoonlijk volledig afbreken
Ik ben toch geen mod, dus...
giphy.gif

ZOOOOO content dat Jens er in zit! Wat een topkerel. En nu al zeker van minstens 2 afleveringen. Ik dacht eerst dat hij net zoas de ex-Mollen een "cameo" deed maar nope. :D

Gaat dit seizoen dan een aflevering extra tellen wegens extra kandidaat of zal er een aflevering komen met 2 afvallers?

ZOOOOO content dat Jens er in zit! Wat een topkerel. En nu al zeker van minstens 2 afleveringen. Ik dacht eerst dat hij net zoas de ex-Mollen een "cameo" deed maar nope. :D

Gaat dit seizoen dan een aflevering extra tellen wegens extra kandidaat of zal er een aflevering komen met 2 afvallers?
Finale is op 8 mei, dus elke week 1 afvaller

Na afl. 1 is mijn gok Sven als mol.

Hij zat bij de eerste proef bij de eerste 4 die sowieso op het feest zouden geraken (dus alle kans had om te mollen).
Bij de tweede proef had hij het ballonnen-pak aan, wat één van de beste plaatsen is om onopvallend te mollen (want je weet dat diegene die het pad moeten zeggen dat altijd chaotisch gaan doen).
Bij de derde proef maakte op zich de positie niet veel uit want de vragen waren waren toch voor iedereen te moeilijk, die opdracht was puur een jasje voor die vrijstelling.
En het belangrijkste van al: hij blijft productie- en edit-gewijs te veel op de achtergrond, iets wat ze elk jaar doen met de mol.
Het enige wat bij mij wat wringt is dat het dan op veel vlakken bijna een kopie is van de vorige mol.

Deen Uma… good fucking god lol
Uma is de persoon die het al zeker niet kan zijn.

- Je gaat als mol die vrijstelling niet nemen, zeker op een punt waar je al weet dat er toch geen geld zal verdiend worden op dat moment. Neem je de vrijstelling zijn alle ogen op jou gericht. Dan is onze "boomknuffelaar" beter in zijn rol gebleven. Natuurlijk als je geen interesse toont in de vrijstelling verraad je je ook al.

- Dat als eerste naar de 1500 euro gaan. Als mol zou je weten wat de proef inhoudt, want je wordt vooraf ingelicht. Volgens mij kan je als mol beter saboteren als je daar 0 euro neemt, hoewel de beste plaats in de cactussen is als je het overzicht daar hebt, terwijl in proef 1 de beste plaats ofwel in de auto ofwel bij die 4 (waar Nele bij zat) zit. Nu op basis van positie zou ik bij aflevering 1 niet te veel conclusies trekken. Het grootste geld was de special guest, en door maar met 5 daar aan te komen ipv met 10, maakte je het al moeilijk.

- Ze is te obvious al in beeld gekomen op dag 1. Ook dat als eerste uw molboekje gaan nemen, ja neen. Dat is gewoon een enthousiaste kandidaat. Je moet u vooral focussen op wat ze niet tonen of waar de nadruk niet op gelegd wordt, zeker op aflevering 1.

De laatste proef ging trouwens meer om de vrijstelling, minder om het geld, moeilijke proef waar eigenlijk weinig mee te verdienen viel en weinigen de streep zouden bereiken. Eerste proef (de eregast) en 2e proef (controleren vanuit de cactussen) viel meer mee te saboteren.

De mol zat sowieso in de auto of was taartdrager. Aangezien die roosjes van de taart ook een vraag was zou ik durven zeggen dat die positie nog beter was. Never maar dan ook never dat de mol onder de grond of vastgeketend zat aangezien ge daar niet kunt mollen.

Laatst bewerkt:
Jens is een maat van me. Zou me niet verwonderen dat hij de mol is.

Meestal reageert die nogal heel overdreven op vanalles en kvond hem vaak maar koel over komen, vooral op zijn grown scherm dan. Ook dat hij die klok nog niet open geprutst had vind ik ook nogal raar.
Ook met die stelten liet hij iedereen voor terwijl die irl normaal de eerste zou zijn om ze te pakken en ervoor te gaan.

Nuja ze monteren het natuurlijk wel hoe ze willen maar ik zou er niet in verschieten.

De mol zat sowieso in de auto of was taartdrager. Aangezien die roosjes van de taart ook een vraag was zou ik durven zeggen dat diep positie nog beter was. Never maar dan ook never dat de mol onder de grond of vastgeketend zat aangezien ge daar niet kan mollen.
Ja, dan blijven er eigenlijk maar 4 over en dan is van die 4 al 1 afgevallen.

Jens is een maat van me. Zou me niet verwonderen dat hij de mol is.
Zat in de auto ook. Hij had de controle over de 3000 euro. Als ze het juiste antwoord doorgaven (wat niet gebeurd is) kon hij perfect iets anders gestuurd hebben, en dan monteren ze dat eruit (of anders). Hoe kon hij dat doen? Wel bijvoorbeeld het dilemma rond zichzelf meerekenen of niet, in die ene vraag of hij kinderen had.

Terug
Bovenaan