Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochtans was 2j geleden het een spoedarts, getrouwd en 2? kinderenHet patroon is nochtans niet moeilijk: jong en single, het zijn de enige die tijd hebben en ongezien kunnen voorbereiden.

Elisabeth is ter plekke gekozen en heeft geen voorbereiding moeten ondergaan. Het concept was in dat seizoen anders. Wat 20j geleden gebeurd is in de Mol is nu ook niet echt meer van tel tbh. We leven nu eenmaal in een maatschappij waar zaken snel kunnen lekken via sociale media.Nochtans was 2j geleden het een spoedarts, getrouwd en 2? kinderen
(ok die was niet voorbereid)
De 1e mol was 40, de 2e 67 en de 3e 45
Pas na de break zijn het idd vooral 20-ers
Ik vind dat dat niet per se goed is. Je kan je het hele spel als kandidaat gedragen, continu geld verdienen en dan word je inderdaad niet verdacht.Wat je toch altijd moet lezen....twas voor velen weer simpel, obvious, saai...
Maar dat er niemand zijn naam invulde voor de finale is gewoon een heel goed teken, en kom niet af dat jullie het al wisten alleszins![]()

Omdat hij 10k er heeft uitgehaaldIk vind dat dat niet per se goed is. Je kan je het hele spel als kandidaat gedragen, continu geld verdienen en dan word je inderdaad niet verdacht.
Ik zeg niet dat hij een slechte mol was, maar de rol van mol begint gewoon wat overbodig te worden op deze manier. Als de mol een hoop proeven al beter deed dan de kandidaten zelf, mag je je vragen stellen over wie er eigenlijk de mol was.![]()
Het feit dat niemand hem heeft ingevuld op zich is niet per se goed. Het feit dat niemand hem heeft ingevuld plus de laagste pot ooit, dat zijn de enige twee dingen die de mol moet doen. En die heeft hij beter dan ooit gedaan? Hoe kun je dan tot de conclusie komen dat het niet zijn verdienste is?Ik vind dat dat niet per se goed is. Je kan je het hele spel als kandidaat gedragen, continu geld verdienen en dan word je inderdaad niet verdacht.
Ik zeg niet dat hij een slechte mol was, maar de rol van mol begint gewoon wat overbodig te worden op deze manier. Als de mol een hoop proeven al beter deed dan de kandidaten zelf, mag je je vragen stellen over wie er eigenlijk de mol was.![]()
Vanwege pasvragen en de productie als het ware alles in zijn oor fluistert of zelfs tegenwerkt.Het feit dat niemand hem heeft ingevuld op zich is niet per se goed. Het feit dat niemand hem heeft ingevuld plus de laagste pot ooit, dat zijn de enige twee dingen die de mol moet doen. En die heeft hij beter dan ooit gedaan? Hoe kun je dan tot de conclusie komen dat het niet zijn verdienste is?
Op het einde zegt hij: En ze zullen het me waarschijnlijk toch weer vergeven. Dàt is zijn sterkte, zo blijf je overal onder de radar en krijg je alles gedaan.
Dit! Of ik hoop dat je het over de finale elimatie hebt en niet over de finale-aflevering.Goeie mol maar saaie finale.

Er werd letterlijk gezegd dat het idee van de 10k van Lennart kwam en dat ze bij de productie er moest over nadenken. De mollenstreken worden niet door de productie bepaald, maar overlegd waar er best kan gemold worden.Vanwege pasvragen en de productie als het ware alles in zijn oor fluistert of zelfs tegenwerkt.
dit dushet is sowieso wachten tot zondag voor de nodige posts waarin gezegd wordt "ik wist het van in het begin en het was toch duidelijk omdat...".
Terwijl je gewoon toevallig in de correcte tunnel zat zoals er ook veel toevallig in een andere tunnel zitten. Puur op basis van de beelden kan je bijna onmogelijk weten wie de mol is![]()

Sven kon ook iemand gezegd hebben dat niet gekeken had en dus was er niets uit gegaan he.Zijn jullie serieus nog aan het wenen over die 10k? Er is hierdoor ocharme iets meer dan 2K uit de pot extra verdwenen.

Denk dat die ook wel gewoon Philip had vernoemd hoorSven kon ook iemand gezegd hebben dat niet gekeken had en dus was er niets uit gegaan he.