De Mol 2021

De Mol 2021

Het patroon is nochtans niet moeilijk: jong en single/zonder kinderen, het zijn de enige die tijd hebben en ongezien kunnen voorbereiden.

Laatst bewerkt:
Het patroon is nochtans niet moeilijk: jong en single, het zijn de enige die tijd hebben en ongezien kunnen voorbereiden.
Nochtans was 2j geleden het een spoedarts, getrouwd en 2? kinderen
(ok die was niet voorbereid)

De 1e mol was 40, de 2e 67 en de 3e 45 :p
Pas na de break zijn het idd vooral 20-ers

Nochtans was 2j geleden het een spoedarts, getrouwd en 2? kinderen
(ok die was niet voorbereid)

De 1e mol was 40, de 2e 67 en de 3e 45 :p
Pas na de break zijn het idd vooral 20-ers
Elisabeth is ter plekke gekozen en heeft geen voorbereiding moeten ondergaan. Het concept was in dat seizoen anders. Wat 20j geleden gebeurd is in de Mol is nu ook niet echt meer van tel tbh. We leven nu eenmaal in een maatschappij waar zaken snel kunnen lekken via sociale media.

Laatst bewerkt:
Wat je toch altijd moet lezen....twas voor velen weer simpel, obvious, saai...
Maar dat er niemand zijn naam invulde voor de finale is gewoon een heel goed teken, en kom niet af dat jullie het al wisten alleszins :sop:

Wat je toch altijd moet lezen....twas voor velen weer simpel, obvious, saai...
Maar dat er niemand zijn naam invulde voor de finale is gewoon een heel goed teken, en kom niet af dat jullie het al wisten alleszins :sop:
Ik vind dat dat niet per se goed is. Je kan je het hele spel als kandidaat gedragen, continu geld verdienen en dan word je inderdaad niet verdacht.

Ik zeg niet dat hij een slechte mol was, maar de rol van mol begint gewoon wat overbodig te worden op deze manier. Als de mol een hoop proeven al beter deed dan de kandidaten zelf, mag je je vragen stellen over wie er eigenlijk de mol was. :P

Ik vind dat dat niet per se goed is. Je kan je het hele spel als kandidaat gedragen, continu geld verdienen en dan word je inderdaad niet verdacht.

Ik zeg niet dat hij een slechte mol was, maar de rol van mol begint gewoon wat overbodig te worden op deze manier. Als de mol een hoop proeven al beter deed dan de kandidaten zelf, mag je je vragen stellen over wie er eigenlijk de mol was. :p
Omdat hij 10k er heeft uitgehaald

Ik zeg niet dat hij een slechte mol was, maar de rol van mol begint gewoon wat overbodig te worden op deze manier. Als de mol een hoop proeven al beter deed dan de kandidaten zelf, mag je je vragen stellen over wie er eigenlijk de mol was. :p
Het feit dat niemand hem heeft ingevuld op zich is niet per se goed. Het feit dat niemand hem heeft ingevuld plus de laagste pot ooit, dat zijn de enige twee dingen die de mol moet doen. En die heeft hij beter dan ooit gedaan? Hoe kun je dan tot de conclusie komen dat het niet zijn verdienste is?

Op het einde zegt hij: En ze zullen het me waarschijnlijk toch weer vergeven. Dàt is zijn sterkte, zo blijf je overal onder de radar en krijg je alles gedaan.

Het feit dat niemand hem heeft ingevuld op zich is niet per se goed. Het feit dat niemand hem heeft ingevuld plus de laagste pot ooit, dat zijn de enige twee dingen die de mol moet doen. En die heeft hij beter dan ooit gedaan? Hoe kun je dan tot de conclusie komen dat het niet zijn verdienste is?

Op het einde zegt hij: En ze zullen het me waarschijnlijk toch weer vergeven. Dàt is zijn sterkte, zo blijf je overal onder de radar en krijg je alles gedaan.
Vanwege pasvragen en de productie als het ware alles in zijn oor fluistert of zelfs tegenwerkt.

Goeie mol maar saaie finale.
Dit! Of ik hoop dat je het over de finale elimatie hebt en niet over de finale-aflevering.

De eerste twee (niet eerste drie!) seizoenen waren die finales echt spannend. Voor het tweede seizoen zal mij altijd bijblijven: elke kandidaat onder een eigen lichtbrugconstructie, in een enorme weide, heel ver van elkaar. In het midden van deze spelersdriehoek dan een lichtconstructie die lichten van binnen naar buiten in cirkelvormige beweging over de donkere weide laat bewegen. Echt zalige TV, een ware spannende climax van De Mol.

Seizoen 1 was volgens mij met Hugo (winnaar), Magda (mol) en Mon (RIP) in de finale. Toen zaten die elk in hun eigen 'coconhuisje' waarvan de deur eigenlijk een soort langgerekt rolluik was. De winnaar was toen het huisje waarvan het rolluik open ging. Ook speciaal.

Na seizoen 2 waren het altijd de finalisten met elk een tafeltje, in een bepaalde setting, maar ook niet spectaculair meer dan dat.

Hier zie je Hugo in seizoen 2 zitten in wat ik een lichtbrugconstructie noem:
2202_01.jpg

Ik vond die 10k toch goed gedaan hoor. Het is een makkelijke manier om de veel uit de pot te halen, dat is waar. Maar zijn verdienste is wel dat hij zichzelf daarvoor in zo'n goede positie had gebracht dat hij de 'slachtoffer'-kaart kon spelen én iedereen geloofde dat ook. Ook daarna verdacht niemand hem als mol en dat is toch zeker zijn verdienste.

Ook het vliegtuig was goed gedaan, want uiteindelijk waren de ogen daarna meer gericht op Jasmien denk ik. Jasmien zelf vond Lennart daar blijkbaar ook niet verdacht.

Dat er ook een Philippe rondliep was natuurlijk wel zeer dankbaar voor de mol :p

Vanwege pasvragen en de productie als het ware alles in zijn oor fluistert of zelfs tegenwerkt.
Er werd letterlijk gezegd dat het idee van de 10k van Lennart kwam en dat ze bij de productie er moest over nadenken. De mollenstreken worden niet door de productie bepaald, maar overlegd waar er best kan gemold worden.

"Beste mol ooit" boe fucking hoe, als je een heel seizoen lang u gewoon kan focussen op goed in de groep liggen en wat snullig overkomen zou het eigenlijk al straf zijn dat je ontmaskerd wordt voor de finale zeker he? Heeft een heel seizoen niks moeten doen omdat hij met 2 pseudo-mollen en een complete kluns tot quasi in de finale heeft gezeten en mag dan nog eens ongegeneerd 10K wegkapen uit pot.

Ok, dat zijn teammaten 1 voor 1 egoïsten waren, waardoor er eigenlijk quasi nooit gesaboteerd diende te worden daar kan hij natuurlijk niet aan doen. Dus op zich niks tegen Lennart an sich, maar zo'n straffe mol lijkt het mij toch niet. Benieuwd naar de filmpjes volgende week maar ik heb echt het gevoel dat die jongen quasi niks diende te doen om alles in het honderd te laten lopen. En dan is het imo niet de sterkste mol maar gewoon veruit de zwakste groep.

Zijn jullie serieus nog aan het wenen over die 10k? Er is hierdoor ocharme iets meer dan 2K uit de pot extra verdwenen.

het is sowieso wachten tot zondag voor de nodige posts waarin gezegd wordt "ik wist het van in het begin en het was toch duidelijk omdat...".
Terwijl je gewoon toevallig in de correcte tunnel zat zoals er ook veel toevallig in een andere tunnel zitten. Puur op basis van de beelden kan je bijna onmogelijk weten wie de mol is :)
dit dus :unsure:

Sven kon ook iemand gezegd hebben dat niet gekeken had en dus was er niets uit gegaan he.
Denk dat die ook wel gewoon Philip had vernoemd hoor :D

Soit, doet er niet toe he. Het feit dat Lennart het kon doen EN dan nog steeds niet verdacht worden is toch bewijs dat hij dat goed gespeeld heeft.

als je naam pas de 1ste keer te voorschijn komt in de finale als verdachte, heb je gewoon goed gedaan. Als je dan nog eens kijkt naar de groepspot (reken voor mijn part de 10k er nog bij), dan heeft hij ook nog steeds goed gedaan.

En je hebt ieder jaar wel deelnemers die proeven al dan niet bewust doen mislukken

Terug
Bovenaan