De Mol 2021

Play4 De Mol 2021

Ik gebruik de cast functie van Chrome op mijn laptop en dat werkt prima, met een adblocker ook nog eens het voordeel dat je geen reclame hebt.
 
Is er ondertussen al chromecast ondersteuning voor GoPlay? Geen reguliere tv meer hier en ik zie nog geen stap verbetering op dat vlak... :sop:

Heb ik deze week ook gemerkt als ik met m'n Nederlandse vrienden wou kijken... Heb het scherm van m'n smartphone gecast dan maar het was daardoor wel niet het volledige scherm + je scherm van je gsm moet aanblijven...

Ik hang gewoon altijd mijn laptop aan mijn tv via hdmi. Werkt perfect.
 
Inderdaad jammer dat ze dat niet beter aanpakken bij "Goplay". :(
Benieuwd om straks meer te weten van de 10 "extra" deelnemers!
 
Ik denk dat die 10 extra deelnemers puur sensatie is. Zou mij niet verwonderen dat da mensen van productie zijn.
 
Ik denk dat die 10 extra deelnemers puur sensatie is. Zou mij niet verwonderen dat da mensen van productie zijn.
Ik zie er toch minstens 1 vervangen/uitgewipt worden door 1 van die extra deelnemers. Anders zou dat oranje scherm en die weken reclame erover wel heel mager zijn. De deelnemers zullen wel weer in een situatie komen waarin ze zullen moeten kiezen tussen zichzelf of de groep. En later een hoop Ambras in de groep hierover.
 
Ik zie er toch minstens 1 vervangen/uitgewipt worden door 1 van die extra deelnemers. Anders zou dat oranje scherm en die weken reclame erover wel heel mager zijn. De deelnemers zullen wel weer in een situatie komen waarin ze zullen moeten kiezen tussen zichzelf of de groep. En later een hoop Ambras in de groep hierover.
Ik had het verkeerd op, ik dacht dat heel het team geswitched werd als er ene de finish haalde
 
Van die tien extra was er dus sowieso maar ene die kans maakte. Gewoon de eerste die in de auto geraakt.
En dan valt er 1 iemand van de originele groep af, zo te zien via vragenlijsten.
Dus lijkt er wel op dat de mol sowieso buiten schot blijft :S
 
"Pak uw tijd" zei Jens.

Nee jong, de eerste eliminatie ronde moet je vlug klikken, verdelen en verstand op 0.
Ongetwijfeld dat er nog waren met dezelfde score maar hij was de traagste neem ik aan.
 
Dacht da Kevin Janssens mee deed eigenlijk.
En die mens die achter die Dami stond zonder ff te gluren toen ze voor hem lag. Respect :unsure:
 
Terug
Bovenaan