De Mol 2021

Play4 De Mol 2021

Trouwens de opzet van De Mol is nog altijd het spelen van een spel, niet om een verre reis te maken.
Om nog maar te zwijgen over dat bezoek dat ze altijd krijgen... effe retourtje Zuid-Afrika/Patagonië voor 6-7 mensen om 24u daar te blijven en terug te vliegen. :unsure:

Akkoord, maar de fraaie locaties van de afgelopen jaren doen me toch dromen om de rugzak te pakken en Griekenland te ontdekken. Die fraaie locaties spelen voor mij wel een belangrijke rol. Als elk seizoen zou afspelen in een Vlaamse provincie zou ik afhaken, hoe boeiend het spel ook gespeeld wordt.
Daarvoor kan je dus idd ook naar Griekenland gaan, daar moet je niet de halve wereld voor rond. Uiteraard spreekt dat wat tot de verbeelding maar echt nodig voor de opzet van het spel is het niet imo.
 
Akkoord, maar de fraaie locaties van de afgelopen jaren doen me toch dromen om de rugzak te pakken en Griekenland te ontdekken. Die fraaie locaties spelen voor mij wel een belangrijke rol. Als elk seizoen zou afspelen in een Vlaamse provincie zou ik afhaken, hoe boeiend het spel ook gespeeld wordt.

Pfff De Mol is gene vakantieprogramma é. De Mol gaat om het spel en daar kijk ik ook voor, de locaties zijn voor mij persoonlijk maar een bonus. Als ze De Mol in mijne achtertuin draaiden zou ik nog altijd kijken. Maar ieder zijn meug.
 
Ja dat familiebezoek zou dit seizoen ook wel eens verdwenen kunnen zijn o.w.v. corona. Als ze met bubbels hebben moeten werken kan je niet riskeren dat een vd familieleden per ongeluk je deelnemers komt besmetten he :p

Misschien dat ze iets met de familie doen op afstand ofzo, dat kan wel
 
Ja dat familiebezoek zou dit seizoen ook wel eens verdwenen kunnen zijn o.w.v. corona. Als ze met bubbels hebben moeten werken kan je niet riskeren dat een vd familieleden per ongeluk je deelnemers komt besmetten he :p

Misschien dat ze iets met de familie doen op afstand ofzo, dat kan wel
Was er zo 2 jaar terug al eens geen live bezoek? Ik kan mij precies iets voor de geest halen met die Elizabeth dat ze zaten te dineren met iemand op een scherm tegenover hun?
 
Was er zo 2 jaar terug al eens geen live bezoek? Ik kan mij precies iets voor de geest halen met die Elizabeth dat ze zaten te dineren met iemand op een scherm tegenover hun?
Ja en ergens een proef dat ze hun familieleden moesten 'controleren' alsof ze in een videospel zaten. Was inderdaad in Vietnam met mol Elizabeth. Maar als beloning toen mocht alleen haar familielid komen omdat ze die proef gewonnen had, niet? (is lang geleden)
 
Pfff De Mol is gene vakantieprogramma é. De Mol gaat om het spel en daar kijk ik ook voor, de locaties zijn voor mij persoonlijk maar een bonus. Als ze De Mol in mijne achtertuin draaiden zou ik nog altijd kijken. Maar ieder zijn meug.
Ieder zijn meug, inderdaad. Het spel moet aanwezig zijn, versta me niet verkeerd hé. Maar ik vind het creatief omspringen met prachtige locaties een grote meerwaarde in De Mol. Ik denk ook niet dat we mogen klagen dat het spelelement naar achter is gedrongen in het voordeel van de locaties.
 
Ja en ergens een proef dat ze hun familieleden moesten 'controleren' alsof ze in een videospel zaten. Was inderdaad in Vietnam met mol Elizabeth. Maar als beloning toen mocht alleen haar familielid komen omdat ze die proef gewonnen had, niet? (is lang geleden)
Just, om ter eerst op de vlieger :). Ik kan mij dat ook allemaal niet zo goed herinneren, wel flarden, maar details zijn idd lastig als er zo'n jaar (of meer) over gaat.

Dat er hier mannen zijn die nog dingen weten van de allereerste seizoenen van De Mol is mind blowing voor mij. Ik weet daar eigenlijk just nog 1 ding van, dat er een proef bij zat met 3 gloeilampen waar ze maar 1 schakelaar mochten bedienen maar dat zal eerder uit (toen nog ontluikende) interesse voor elektriciteit geweest zijn :p
 
Die Jens van Ieper is een maat van me. Ik heb niet gekeken naar de voorstelling.
Mijn vrouw stuurde me dat plots door.

Ik viel bijna van mijn stoel.
Zelfs zijn zus wist van niks.
 
Die Jens van Ieper is een maat van me. Ik heb niet gekeken naar de voorstelling.
Mijn vrouw stuurde me dat plots door.

Ik viel bijna van mijn stoel.
Zelfs zijn zus wist van niks.

Bart van vorig jaar vertelde dacht ik gisteren nog dat zijn kinderen het ook pas wisten op het moment dat ze samen naar de eerste aflevering zaten te kijken.
 
Bart van vorig jaar vertelde dacht ik gisteren nog dat zijn kinderen het ook pas wisten op het moment dat ze samen naar de eerste aflevering zaten te kijken.
Dat iemands zus het niet direct weet snap ik nog maar iemand zijn kinderen? Je bent toch x-aantal weken van huis, wat zeg je dan tegen de kinderen? Dat je op zakenreis gaat?
 
Met dat verschil dat die eigenlijk een corporate/M&A advocaat is en dat excuus dus niet echt opgaat. Maar ook wel benieuwd wat het excuus écht was.

Bij één van de andere deelnemers van vorig jaar was het excuus dat hij een goede vriend vanop Erasmus ging bezoeken die zijn laatste levensmaanden inging wegens ziekte. Ze gingen dan op een soort retraite samen, waarbij er geen gsm's/geen gsm-bereik zou zijn. True story :biglaugh:.
 
Laatst bewerkt:
Is er ondertussen al chromecast ondersteuning voor GoPlay? Geen reguliere tv meer hier en ik zie nog geen stap verbetering op dat vlak... :sop:
 
Is er ondertussen al chromecast ondersteuning voor GoPlay? Geen reguliere tv meer hier en ik zie nog geen stap verbetering op dat vlak... :sop:
Heb ik deze week ook gemerkt als ik met m'n Nederlandse vrienden wou kijken... Heb het scherm van m'n smartphone gecast dan maar het was daardoor wel niet het volledige scherm + je scherm van je gsm moet aanblijven...
 
Terug
Bovenaan