Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht da Kevin Janssens mee deed eigenlijk.
En die mens die achter die Dami stond zonder ff te gluren toen ze voor hem lag. Respect![]()

Die knuffelsmetvrees meneer is al te hard bezig met saboteren![]()
volgens mij is hij gewoon irritant.ja idd, valt te hard op
Was dan voor de show he.Top aflevering!
Snap enkel die 2 mollen niet. Hoe kan de originele mol eventueel gewisseld zijn geweest aangezien ge eliminatie proef moest afleggen?
ze zeggen dan toch gewoon dat de originele mol de minste vragen juist had beantwoord...Was dan voor de show he.
Ik heb dat gevoel ook bij de andere kandidatenSamengevat: Noa kan de Mol zijn en hij kan ook niet de Mol zijn. Opzet geslaagd dus
Waarom zou Noah geen goed profiel hebben? De beste Mol is de onopvallendste Mol.Je kan as usual nog helemaal niets zeggen na aflevering 1.
Op basis van persoonlijke gevoelens zou ik bijvoorbeeld denken dat zoals Noah als Kevin niet gekozen zouden worden om de mol te spelen (qua profiel) en dat ze niet weer een dokter als mol nemen, maar da's natuurlijk puur speculatie en daar ga ik dus niet van uit.
Je zal op het einde van het seizoen wel weer zien dat die eerste afvallers allemaal al vol op iemand zaten. Ik kan er echt niet bij dat je zo vroeg in het spel niet spreidt bij het invullen van de test. De eerste 2 keren kan je zelfs op iedereen spreiden en val je normaal gesproken niet af, dat blijkt telkens weer.