De Mol 2021

De Mol 2021

Top aflevering!

Snap enkel die 2 mollen niet. Hoe kan de originele mol eventueel gewisseld zijn geweest aangezien ge eliminatie proef moest afleggen?

Idd heel leuke aflevering.
Blijf ook altijd met open mond kijken naar die proeven en hoeveel werk daar allemaal in komt kijken om dat uit te werken. Ongelooflijk knap allemaal 😍

DIe namen zoeken in de kerker was toch een nadeel voor het laatste team. De camera kan voor de kijker mooi inzoomen op zo'n croque maar met slechte verlichting valt een donkere korst minder op dat een naam op staat.

Ik hoop dat we Jens nog eens terug zien, er waren eerdere seizoenen waar de eerste kandidaat nog een herkansing kreeg.

Je kan as usual nog helemaal niets zeggen na aflevering 1.

Op basis van persoonlijke gevoelens zou ik bijvoorbeeld denken dat zoals Noah als Kevin niet gekozen zouden worden om de mol te spelen (qua profiel) en dat ze niet weer een dokter als mol nemen, maar da's natuurlijk puur speculatie en daar ga ik dus niet van uit.

Je zal op het einde van het seizoen wel weer zien dat die eerste afvallers allemaal al vol op iemand zaten. Ik kan er echt niet bij dat je zo vroeg in het spel niet spreidt bij het invullen van de test. De eerste 2 keren kan je zelfs op iedereen spreiden en val je normaal gesproken niet af, dat blijkt telkens weer.

Beetje flauw dat er elk jaar in de eerste aflevering iemand lame afvalt die geen rood scherm krijgt en dus een herkansing gaat krijgen.

Het lijken mij maar zwakke kandidaten dit jaar.

De 1e opdracht: Degene die geprobeerd heeft om als 1e de sleutel te pakken is er voor niks uit. De andere personen die daar gewacht hebben (En niet de ladder opgingen) hadden evenveel(eigenlijk meer) kans om in de auto te geraken... ?

Je kan as usual nog helemaal niets zeggen na aflevering 1.

Op basis van persoonlijke gevoelens zou ik bijvoorbeeld denken dat zoals Noah als Kevin niet gekozen zouden worden om de mol te spelen (qua profiel) en dat ze niet weer een dokter als mol nemen, maar da's natuurlijk puur speculatie en daar ga ik dus niet van uit.

Je zal op het einde van het seizoen wel weer zien dat die eerste afvallers allemaal al vol op iemand zaten. Ik kan er echt niet bij dat je zo vroeg in het spel niet spreidt bij het invullen van de test. De eerste 2 keren kan je zelfs op iedereen spreiden en val je normaal gesproken niet af, dat blijkt telkens weer.
Waarom zou Noah geen goed profiel hebben? De beste Mol is de onopvallendste Mol.

- 2 jaar na mekaar de jongste van de groep
- zijn reactie op dat filmpje van 3 weken eerder

Maar bon, met deze vooroordelen houd ik echt geen rekening. Voor mij zijn er op dit moment 10 spelers die even verdacht zijn.

Terug
Bovenaan