De Mol 2021

Play4 De Mol 2021

Ik vermoed 1 definitieve mol maar 2 groepen van 9 spelers waarvan maar 1 groep richting Duitsland gaat. Ik zag toch precies 2 groepen in de trailer.
 
Ik vermoed 1 definitieve mol maar 2 groepen van 9 spelers waarvan maar 1 groep richting Duitsland gaat. Ik zag toch precies 2 groepen in de trailer.

Had ik ook niet gelezen dat de reeks begon in Berlijn? In dat geval zouden twee groepen wel kunnen, symbolisch bij de muur.
 
Mss 2 groepen én inclusief een mol in elke groep. En op het einde van aflevering 1 wint 1 groep en moet de andere groep naar huis
 
Mss 2 groepen én inclusief een mol in elke groep. En op het einde van aflevering 1 wint 1 groep en moet de andere groep naar huis
Hier zou ik als deelnemer echt niet mee kunnen lachen. Dan ben je eindelijk geselecteerd, hebben ze er een plottwist ingestoken waardoor je na 1 spel naar huis mag.
 
Ik hoop dat het hoe dan ook bij 1 aflevering blijft en niet 2-3 afleveringen hoe de ene groep afvalt. Dat zou echt het concept volledig kapot maken
 
Hier zou ik als deelnemer echt niet mee kunnen lachen. Dan ben je eindelijk geselecteerd, hebben ze er een plottwist ingestoken waardoor je na 1 spel naar huis mag.
Dat was in seizoen 5 (met Eline als mol) toch ook? Toen begon het seizoen met 11 kandidaten in een vliegtuigloods en ze vertrokken met slechts 10.
 
Dat was in seizoen 5 (met Eline als mol) toch ook? Toen begon het seizoen met 11 kandidaten in een vliegtuigloods en ze vertrokken met slechts 10.
Jep, maar toen is die Hans uiteindelijk nog achterna mogen komen en heeft hij de laatste 6 gehaald.
 
Hier zou ik als deelnemer echt niet mee kunnen lachen. Dan ben je eindelijk geselecteerd, hebben ze er een plottwist ingestoken waardoor je na 1 spel naar huis mag.
Als je niet tegen plottwists en afvallen in de eerst aflevering kan, zou ik me alvast niet inschrijven voor De Mol 😀
 
Hier zou ik als deelnemer echt niet mee kunnen lachen. Dan ben je eindelijk geselecteerd, hebben ze er een plottwist ingestoken waardoor je na 1 spel naar huis mag.
Als je na de eerste stemronde eruit ligt is dat toch ook zo?
 
Ja en nee. Je kan altijd als eerste afvallen, maar dan ben je op z'n minst al ginder geraakt. En in de eerste tests moet je gewoon spreiden. De laatste jaren bleek die eerste afvallen compleet in een tunnel op iemand te zitten en geen enkele of 1 vraag juist beantwoord te hebben. Die Gilles had vorig jaar bv 0/20 de eerste aflevering.

Nu lijkt het erop dat je naar huis gaat door als team te verliezen. Dat is toch frustrerend omdat je daar zelf heel weinig aan kan doen en waarschijnlijk ook nooit meer geselecteerd zal worden omdat je zogezegd al eens hebt deelgenomen. Of dat is toch wat ik ervan maak en vanwaar deze uitspraak komt.
 
In het promo filmpje zijn alvast 2 groepen te zien.
10 kandidaten inclusief 1 mol
en dan nog eens 10 personen in een pak met nummer erop en een helm.
'Niemand is zeker van zijn plek' wordt er gezegd. Dus de 10 kandidaten én de mol kunnen allemaal, of slechts enkelen, afvallen.

Dus dat groep 1 of groep 2 in zijn geheel afvalt, dat is dus absoluut niet zeker.
Mogelijks kunnen er enkelen van de originele groep afvallen (ook de mol). en hun plek wordt dan overgenomen door iemand uit de andere groep.

Ik denk dus niet dat we op het einde van de eerste aflevering met meer dan 10 personen in het spel zullen zitten, maar het zou wel kunnen uiteraard
 
Benieuwd naar de locaties die ze in Duitsland gaan bezoeken. De gedachte speelt al langer in mij om eens naar daar te gaan voor een kleine roadtrip. Bij de vorige editie in Griekenland viel mijn mond toch ook regelmatig open van verbazing.
 
Benieuwd naar de locaties die ze in Duitsland gaan bezoeken. De gedachte speelt al langer in mij om eens naar daar te gaan voor een kleine roadtrip. Bij de vorige editie in Griekenland viel mijn mond toch ook regelmatig open van verbazing.
Idem.
Wij hebben voor deze zomer een huisje geboekt in het Zwarte Woud dus als er wat opdrachten daar gaan gebeuren ontdekken we misschien nog een paar 'verborgen' parels om te bezoeken.
 
Ik denk ook eerder dat de mol kan afvallen om een bepaalde reden en er dan een nieuwe gekozen kan worden.
 
Terug
Bovenaan