De Landskampioen

Wat Was Jij Aan Het Doen Toen FCB Voor De 17de Keer Landskampioen Van België Werd?


  • Totaal aantal stemmers
    10
8HuciPx.jpg
 
Mijn naam is Forumgebruiker, maar de mensen hier noemen mij soms Wikkeman.

Ik heb 139 dagen geen sigaret meer gerookt.

Ik ben fan van Beatles Brugge & huisdieren die met de naam B beginnen.

 
Een opmerkelijke stemmer in deze thread:

@AreVee

De levende sportencyclopedie.

Vertel eens @AreVee , wat is jouw geheim om de sportquiz van BG op zo'n dominante wijze naar je hand te zetten en in welke mate heeft je obsessie m.b.t. FC De Kampioenen (een sitcom die voornamelijk gaat over een sport, genaamd voetbal) hiermee te maken.
 
Eunsjeur smaailie.

Trekken, haha.

Stok, haha.

Geen mopjes over de stoute man met het snorretje aub, want hier houdt het op voor mij.

Even van avatar veranderen.

Man die niet eens in de top 20 van meeste berichten staat, maar die qua forumposttechnologie zeker 1000 jaar verderstaat, uitmaken voor aandachtshoer, hoewel ik los op kop sta met bijna 3000 berichten.

Wat ben ik toch interessant. Even van avatar veranderen.

Weer een oneliner plaatsen in algemeen.

Niemand reageert.

Hopla nog een oneliner plaatsen, dan maar. "Dat komt ervan als je sokken draagt. :unsure:"

Hoera nu reageert er wel iemand.

Reageren met de :unsure: smiley.
 
Een opmerkelijke stemmer in deze thread:

@AreVee

De levende sportencyclopedie.

Vertel eens @AreVee , wat is jouw geheim om de sportquiz van BG op zo'n dominante wijze naar je hand te zetten en in welke mate heeft je obsessie m.b.t. FC De Kampioenen (een sitcom die voornamelijk gaat over een sport, genaamd voetbal) hiermee te maken.
Mijn stemmen zouden al veel moeten duidelijk maken, regelmatig klaarkomen terwijl Eurosong opstaat je neushaar aan het eten bent en aan Jacques Vermeire denkt en je sportquizprestaties zullen de lucht ingaan.

De link tussen de serie der series en mijn sportliefde had ik nog niet gelegd maar wie weet ken jij me beter dan ik mezelf. Ik ga sebiet eens Grieks Romeins worstelen opzetten tesamen met aflevering jonger dan je denkt s11e02 (mijn favoriet). Benieuwd!

En ik ben zot van Jacques :love: (van zijn dochter ook, dit ter info).
 
De landskampioenen de landskampioenen

wij zijn de landste van het land.




Met Nabil op de bank ist plezant!

Mijn stemmen zouden al veel moeten duidelijk maken, regelmatig klaarkomen terwijl Eurosong opstaat je neushaar aan het eten bent en aan Jacques Vermeire denkt en je sportquizprestaties zullen de lucht ingaan.

De link tussen de serie der series en mijn sportliefde had ik nog niet gelegd maar wie weet ken jij me beter dan ik mezelf. Ik ga sebiet eens Grieks Romeins worstelen opzetten tesamen met aflevering jonger dan je denkt s11e02 (mijn favoriet). Benieuwd!

En ik ben zot van Jacques :love: (van zijn dochter ook, dit ter info).
Bedankt voor uw antwoorden. En om tijd te maken. En om te posten op Zwam.

Bedankt, @AreVee
 
hajaa hanjaanaatje he seh moho joh wa doe je nou hanajaajetje nou wa moe je vodere iva wel ni peiehe eh mohaaajaja eh sebbie de elentrikke toe te ni oda wee da ie oe kikn h n da dej kweperre vo i von ronste se oe e t gdnam mohowelek da e ni te dunne mo al e sjans dwi ie wne n wii vlndrs iee
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan