De Landskampioen

Wat Was Jij Aan Het Doen Toen FCB Voor De 17de Keer Landskampioen Van België Werd?


  • Totaal aantal stemmers
    10
Je moet nog een keuzemogelijkheid toevoegen: chips eten en Duvels drinken samen met Jurgen Conings gecamoufleerd in het stadion van Anderlecht tijdens de match.

Want dat was ik aan het doen. In het Ieperse zijn we niet vies van een oorlog.

Ik ben wel voor Brugge en hij voor Anderlecht maar veel andere maten had hij niet om naar de match te gaan.. Ze moesten werken ofzo..
 
Ik ben wel voor Brugge en hij voor Anderlecht maar veel andere maten had hij niet om naar de match te gaan.. Ze moesten werken ofzo..

Ge had bijna alleen moeten gaan! Het was de eerste werkdag van de nieuwe chauffeur voor het gevangenentransport. De Jurgen had daar ook willen beginnen en dan had gij daar gestaan, moederziel alleen bij die match. Een geluk dat ze daar zijn persoonlijkheid doorhadden. Ik bedoel omdat ge anders niemand had als companie hè.
 
Je moet nog een keuzemogelijkheid toevoegen: chips eten en Duvels drinken samen met Jurgen Conings gecamoufleerd in het stadion van Anderlecht tijdens de match.

Want dat was ik aan het doen. In het Ieperse zijn we niet vies van een oorlog.

Ik ben wel voor Brugge en hij voor Anderlecht maar veel andere maten had hij niet om naar de match te gaan.. Ze moesten werken ofzo..
My deepest condolences m8
 
Tis hier sport niet he!
Weet je wat?
Maak eens een ongrappige seksmop.
Ge had bijna alleen moeten gaan! Het was de eerste werkdag van de nieuwe chauffeur voor het gevangenentransport. De Jurgen had daar ook willen beginnen en dan had gij daar gestaan, moederziel alleen bij die match. Een geluk dat ze daar zijn persoonlijkheid doorhadden. Ik bedoel omdat ge anders niemand had als companie hè.
Bedankt niet-vrouw.
Heeft Zweedvoet snippets gestuurd hoe hij eruitziet?
Wat doet dat eigenlijk met een catfish? En verdient Zweedvoet geen "vers wijf" allee gelijk de yoghurt zo zonder brokken in de yogi. Enfin ja, ik heb gedaan wat ik kon. Ik was mijn handen in onschuld.

laatste waarschuwing: @Lt. ZweedVoet doe het niet!!!! er zijn alternatieven zoals alcohol. doe hét niet!!

voila
 
Ge had bijna alleen moeten gaan! Het was de eerste werkdag van de nieuwe chauffeur voor het gevangenentransport. De Jurgen had daar ook willen beginnen en dan had gij daar gestaan, moederziel alleen bij die match. Een geluk dat ze daar zijn persoonlijkheid doorhadden. Ik bedoel omdat ge anders niemand had als companie hè.
Ik ben nooit alleen dankzij mijn gespleten persoonlijkheid. Ik en de piloot die verantwoordelijk is voor het dopingschandaal van Lance Armstrong zijn de beste vrienden.
 
Weet je wat?
Maak eens een ongrappige seksmop.

Bedankt niet-vrouw.
Heeft Zweedvoet snippets gestuurd hoe hij eruitziet?
Wat doet dat eigenlijk met een catfish? En verdient Zweedvoet geen "vers wijf" allee gelijk de yoghurt zo zonder brokken in de yogi. Enfin ja, ik heb gedaan wat ik kon. Ik was mijn handen in onschuld.

laatste waarschuwing: @Lt. ZweedVoet doe het niet!!!! er zijn alternatieven zoals alcohol. doe hét niet!!

voila
Ik weet niet of jij de beste reclame voor alcohol bent makker 🤔
 
Bedankt niet-vrouw.
Heeft Zweedvoet snippets gestuurd hoe hij eruitziet?
Wat doet dat eigenlijk met een catfish? En verdient Zweedvoet geen "vers wijf" allee gelijk de yoghurt zo zonder brokken in de yogi. Enfin ja, ik heb gedaan wat ik kon. Ik was mijn handen in onschuld.

laatste waarschuwing: @Lt. ZweedVoet doe het niet!!!! er zijn alternatieven zoals alcohol. doe hét niet!!

voila

Man, eigenlijk schrijft gij zalige stukjes! In het begin moest ik eraan wennen, maar nu kijk ik er naar uit.

Nog een goed lang weekend he, Herman Brusselmans.
 
Man, eigenlijk schrijft gij zalige stukjes! In het begin moest ik eraan wennen, maar nu kijk ik er naar uit.

Nog een goed lang weekend he, Herman Brusselmans.
Raar maar waar dat heb ik ook.. Volgens mij heeft hij gewoon ons brein verziekt.

Maar als hij het kan met een sterke vrouw als jij Eline dan is het geen schande dat ik het ook zitten heb.
 
Ik was aan het slapen, en ga dat straks ook doen wanneer ik thuis ben, ben nu bezig aan mijn 3de koffie, ik wou dat het een Ierse Koffie was. :( :(
 
ik ben int slaap gevallen op de zetel
Je moet nog een keuzemogelijkheid toevoegen: chips eten en Duvels drinken samen met Jurgen Conings gecamoufleerd in het stadion van Anderlecht tijdens de match.

Want dat was ik aan het doen. In het Ieperse zijn we niet vies van een oorlog.

Ik ben wel voor Brugge en hij voor Anderlecht maar veel andere maten had hij niet om naar de match te gaan.. Ze moesten werken ofzo..

keuzemogelijkheid:

Conings gecamoufleerd in het stadion van Anderlecht tijdens de match.

toegevoegd

De "chips eten en Duvels drinken samen met" vergeten te copy-paste
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan