Auto De "kijk-wat er te koop staat" thread

Silence

Well-known member
Deze was er ook op het vorig forum, maar hier blijkbaar nog niet

Zal bij deze beginnen. Niet de mijne, maar kameraad heeft zijn wagen te koop staan.

BMW E36 M3

Belgische wagen
 
Eens aan het rondkijken om de huidige wagen te vervangen en kwam onderstaande 418ia tegen. Lijkt me vlot genoeg 1.5L en 136 pk. Wat met de prijs? Bij BMW Premium Selection vind ik er alleszins geen ofwel het nieuwe model maar zijn snel +48k. Staan bij deze verkoper een hele reeks.

Elektrisch geloof ik nu niet in als particulier gezien de huidige energiecrisis en hybride is de toekomst ook niet. Diesel evenmin een goede keuze maar een goede benzine zal je toch nog een lange tijd mee door kunnen lijkt me.

 
https://sasatimes.com/garage-aecars...opies-in-the-world-and-ours-can-hit-the-road/

Let er op hoe die mens geknield zit en nog steeds een kop boven de auto uit steekt :D (of hoe de bovenkant van die auto lager is dan de onderkant van de ruit van een 911)
Wel absurd dat zoiets road-legal is...
“The car has been owned by the customer for twenty years. He recently bought a new car from us and this beautiful Porsche 910 was part of the deal,”
Nu ben ik wel benieuwd welke auto dat mag zijn.
 
“The car has been owned by the customer for twenty years. He recently bought a new car from us and this beautiful Porsche 910 was part of the deal,”
Nu ben ik wel benieuwd welke auto dat mag zijn.
Dat is een goeie vraag :p, want ik vermoed dat zoiets toch over meerdere miljoenen euro's zal gaan... De 917 uit de "Le Mans"-film is voor 16 miljoen dollar verkocht, en eigenlijk is deze zeldzamer (maar minder bekend).
Maar ik heb zo'n voorgevoel dat "part of the deal" hier wil zeggen "wij krijgen het recht om hem te verkopen en pakken een comissie"...
 
Veel tof speelgoed daar.
Maar ik ging toch voor onderstaande :

 
Eens aan het rondkijken om de huidige wagen te vervangen en kwam onderstaande 418ia tegen. Lijkt me vlot genoeg 1.5L en 136 pk. Wat met de prijs? Bij BMW Premium Selection ik er alleszins geen van het nieuwe model maar zijn snel +48k. Staan bij deze verkoper een hele reeks.

Elektrisch geloof ik nu niet in als particulier gezien de huidige energiecrisis en hybride is de toekomst ook niet. Diesel evenmin een goede keuze maar een goede benzine zal je toch nog een lange tijd mee door kunnen mij lijken.

Mooie wagen wat de courante prijzen nu zijn heb ik geen idee. Ikzelf zou ook nooit voor diesel gaan en elektrische wagens nja
 
En voor die prijs heb ik er nog geen gevonden in het buitenland. Alleen 1,5L is dat voldoende of niet. Op zich is het maar gewoon voor autosnelweg kilometers mee te doen. En betrouwbaarheid van het blok?
 
Als het is voor gewoon rijden op autostrade is dat meer als genoeg …zelfs met 90 PK komt ge vlotjes toe . ;)

Als ge sprietjes wilt trekken aan de lichten …tja meer is daarom niet altijd beter , t’is hoe ge er mee omkomt . ;)
 
Als het is voor gewoon rijden op autostrade is dat meer als genoeg …zelfs met 90 PK komt ge vlotjes toe . ;)

Als ge sprietjes wilt trekken aan de lichten …tja meer is daarom niet altijd beter , t’is hoe ge er mee omkomt . ;)
Akkoord, maar 136pk in een wagen van bijna 1600kg is wel maar zeer krap imo.
Lijkt mij weer zo'n geval van "ik wil premium rijden maar ik kan geen deftige motor permitteren".
 
Akkoord, maar 136pk in een wagen van bijna 1600kg is wel maar zeer krap imo.
Lijkt mij weer zo'n geval van "ik wil premium rijden maar ik kan geen deftige motor permitteren".
Ik heb het eerder lastig met het feit dat dat dan in een coupé gelegd wordt... Dat is een auto die sportiever zou moeten zijn dan zijn broertje, en met een 18i is dat nu niet bepaald zo...
 
Terug
Bovenaan