Het is ergens toch wel grappig dat hij behandeld wordt net zoals zijn grote voorbeeld wil dat men werknemers zal behandelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap je twijfel hier. Maar er is toch nog een andere optie? En eentje die ik zou aanraden.Ik volg jullie wel hoor.
Maar het staat toch beter op je cv dat je wilt veranderen komende van een degelijke verantwoordelijke functie, dan dat je komt aankloppen als werkloze of rekkenvuller...
Ja toch?
Als werkloze of een lagere job doen als waarvoor ik later zou solliciteren, zou toch argwaan wekken?
Je hebt verschillende opties, maar "zet je ziek" kan niet. Je bent ziek, of je bent het niet. Iets anders is fraude. Arbeidsinspectie gaat er niet voor zorgen dat TRUMP ontslagen gaat worden, en zeker niet dat hij uitbetaald gaat worden zonder zijn opzeg te moeten uitdoen.@TRUMP zet je ziek, geen scrupules met zo'n werkgever omg.
Of dien tegelijk ook klacht in bij arbeidsinspectie nadat je bewijzen hebt verzamelt. Je goed indekken, zodat je ontslagen kan worden en hij je moet verder betalen terwijl jij wat nieuws zoekt.
Sollicitatiegesprekken savonds doen rond 5 a 6 uur of fake meetings.op zoek gaan en solliciteren vind ik toch best moeilijk, als je nog je huidige job uit oefent. hoe doen de anderen dit hier, die ook uitkijken voor iets anders, maar nog gebonden zijn op een ander werk?
Idd, heb es geinformeerd hoeveel het zou kosten als hij mij ontslaat; en das best immens veel.Kans dat zo'n baas je zal ontslaan is trouwens imo heel klein. En dan nog, in dat geval heb je ofwel een heel mooie opzegvergoeding waardoor je wel even toekomt ofwel een vrij lange opzegtermijn met sollicitatieverlof erbij. Geen rampscenario.
heb er een heleboel gepland voor komende maanden, maar meesten via overheidsfuncties. Geen enkele instantie daar helaas gaat buiten kantooruren mij willen ontvangen.Sollicitatiegesprekken savonds doen rond 5 a 6 uur of fake meetings.
Ik denk wel dat ik kwalificeer hoor voor ziek/bore out/burn out.Je hebt verschillende opties, maar "zet je ziek" kan niet. Je bent ziek, of je bent het niet. Iets anders is fraude. Arbeidsinspectie gaat er niet voor zorgen dat TRUMP ontslagen gaat worden, en zeker niet dat hij uitbetaald gaat worden zonder zijn opzeg te moeten uitdoen.

??Dat heeft daar weinig mee te maken hoor, met onderbrekingen qua anciënniteit.
Bij veel overheidsdiensten (maar niet allemaal!) nemen ze het sowieso mee. Soms zelfs als je achter de kassa zat en je wordt dossierbeheerder bijvoorbeeld.
Ik snap je twijfel hier. Maar er is toch nog een andere optie? En eentje die ik zou aanraden.
Je hebt je arbeidsvoorwaarden, daar hou je je aan. Jij hebt regels en hij heeft regels, en beide volgen die. Als hij aanvaardt dat je buiten de uren niet opneemt, geen taken doet die niet in je jobomschrijving zitten en precies presteert wat je moet, ben jij ook geholpen. Indien hij dan van je af wil, ontslaat hij je maar. En dan heb je alle rust en tijd om te gaan solliciteren.
Dus als ik het goed begrijp nemen ze je hele werkhistorie mee in ancienniteit dan? Ik heb nu vele malen moeten veranderen van werk omwille van mijn kinderen. (ASS-testen, diagnoses, onderzoeken, etc...) Ik kon door de vele onderzoeken en veranderingen van scholen telkens niet blijven op mijn werk. Mijn ancienniteit werd daardoor iedere keer terug op 0 gezet. Dus als ik nu aanvaard zou worden door FOD zouden ze de hele carriere meenemen? Dat lijkt mij echt wel heel sterk.Ik maak het alle dagen mee, ik moet het toekennen aan de medewerkers in het systeem... De FOD waar ik mee verantwoordelijk voor ben kent alles toe behalve zaken zoals periodes op mutualiteit. Maar zoals gezegd doet niet elke FOD dat, maar wel veel... In mijn eigen geval werd ook mijn volledige loopbaan toegekend.
Als je zelf ontslag neemt, is er geen opschorting bij ziekte en loopt het gewoon door. Bij ontslag door werkgever wel.
I said it before and I'll say it again... droppen die handel ofwel het hem zodanig beu maken dat hij jou ontslaat. Dit zijn moderne slavernij-praktijken.wellicht nog nooit in KMO gewerkt? dat staat allemaal niet beschreven hé wat ik wel en niet moet doen.
en die "deconnectie" na je uren, waar een tijd geleden wet werd over gestemd, is ook enkel maar voor +50 werknemer bedrijven.
alles is super vaag, en hij weet dat ik veel tijd over heb, dus natuurlijk geeft hij me extra's zoals auto's schoonmaken, materiaal gaan leveren, bloemknollen planten, z'n kippen voederen, de parking afspuiten...
Ik maak het alle dagen mee, ik moet het toekennen aan de medewerkers in het systeem... De FOD waar ik mee verantwoordelijk voor ben kent alles toe behalve zaken zoals periodes op mutualiteit. Maar zoals gezegd doet niet elke FOD dat, maar wel veel... In mijn eigen geval werd ook mijn volledige loopbaan toegekend.
Als je zelf ontslag neemt, is er geen opschorting bij ziekte en loopt het gewoon door. Bij ontslag door werkgever wel.
.
.Ook voor zo een baas gewerkt vroeger en als jonge gast me blaasje laten wijs maken, maar als 40 jarige sta je toch op uw strepen...wellicht nog nooit in KMO gewerkt? dat staat allemaal niet beschreven hé wat ik wel en niet moet doen.
en die "deconnectie" na je uren, waar een tijd geleden wet werd over gestemd, is ook enkel maar voor +50 werknemer bedrijven.
alles is super vaag, en hij weet dat ik veel tijd over heb, dus natuurlijk geeft hij me extra's zoals auto's schoonmaken, materiaal gaan leveren, bloemknollen planten, z'n kippen voederen, de parking afspuiten...
Technisch gezien kunnen ze via mycareer alles bekijken waar en voor hoe lang ik er gewerkt heb dus ik zie wel in waar ze alle info kunnen uithalen om een zekere ancienniteit toe te kennen. Ik denk dan meer dat een schending van privacy is maar ook weer niet omdat ze de info niet gebruiken naar een andere werknemer... Of mss denk ik er te veel over na
Ook voor zo een baas gewerkt vroeger en als jonge gast me blaasje laten wijs maken, maar als 40 jarige sta je toch op uw strepen...
Begin met geen telefoon meer aan te nemen na xx uur en ik denk dat knollen planten en kippen voederen echt wel niet als nodig werk aanzien kan worden.
Gewoon ergens een streep trekken en ook al wil jij proper afsluiten, van zijn kant zie ik dat niet direct gebeuren, want hij was toch zo een goede baas en jij laat hem in de steek en bla bla bla. Wij waren toen als werknemer een noodzakelijk kwaad, niet meer en niet minder. Voor zo een bazen wil je imo niet werken.
Hou de eer aan uzelf en dien uw ontslag in, je vindt heus wel iets anders. (waarom 3 maand?)

opzegtermijn is 13 weken, dus +- 3 maand.Hou de eer aan uzelf en dien uw ontslag in, je vindt heus wel iets anders. (waarom 3 maand?)
dat is slechts binnen 4 maand, en ja dat zou me toch net iets meer zekerheid geven, want al die sollicitatiegesprekken die gepland staan, ik zal daar zeker niet als enige op afkomen hé.Ik denk dat hij zit te wachten totdat de huidige regering recht op beperkte periode van werkloosheiduitkering na zelf ontslag nemen "publiceert'.![]()
Zo'n dingen veranderen soms van dag tot dag en probeer maar eens uitsluitsel daarover te hebben voordat je binnenstapt bij een overheid.
Ze zoeken nog 10 miljard.