Ja ik wil hier echt wel weg.
Uitspelen voor meer voordelen lijkt me nutteloos, zit nu al aan het maximaal haalbare:
bedijfswagen, extra verlof om net zoals de bouwvakkers thuis te zijn, hoger loon kan hij amper nog geven, want hij zit ook op zijn limieten, ook al geeft hij mij niet zo veel, maar mijn job is iets wat 99% van andere soortgelijke bazen als hem, gewoon zelf doen.
Maar hij kan met geen PC werken. en ik heb misschien 1 u werk per dag. dus ik besef ergens wel dat ik "overbetaald" ben. maar dat weegt stilaan niet meer op tov de shit die ik moet opkuisen of aanhoren, en constant bereikbaar zijn s'avonds en int weekend.
(die regel van deconnectie is spijtig genoeg enkel maar toepasselijk op +50 werknemerbedrijven)
plus mijn biologische klok tikt. straks wil niemand me nog , gezien mijn leeftijd.
Ik snap je redenering volledig, maar iets in mij zegt me dat hij me het zal moeilijk maken, als hij weet dat ik weg ga/wil.
dat thuiswerk bv, staat nergens beschreven. als hij vandaag op morgen eist dat ik terug full time op kantoor kom....
+ heb gezien met anderen die hij hier buiten gewerkt heeft (arbeiders dan) dan geeft hij hen uit rancune shitty jobjes.
ik vrees dat er weinig op zit dan blijven uitvluchtjes te verzinnen (zelf na mijn uren moet ik al uitvluchten verzinnen waarom ik telefoon niet op nam). Eens s'avonds gaan zwemmen? je kunt toch je telefoon naast u leggen , of aan de redder afgeven?
Of op den duur gewoon naar de dokter gaan, en zeggen dat ik er compleet door zit. en dan al die job interviews beetje inplannen op die tijd.
En vooraleer er hier weer keyboard warriors gaan opduiken, ik heb de laatste 10 jaar maar 1 keer afwezig geweest op mijn werk, wegens een motor ongeval, gewone ziekte = 0. En zelfs tijdens dat 1e motor ongeval, had hij nog het lef om naar de kliniek te komen met een fruitmand en een laptop en een hele hoop taken. zodat het werk niet achterop hinkte...
Maar de laatste tijd gaat het echt weer de verkeerde kant uit. Wordt constant uitgescholden omdat hij belt naar mij, en soms is er slechte verbinding, ligt zogezegd aan mij of mijn telefoon, of omdat een arbeider schade heeft berokkend is het ook weer mijn fout omdat ik ze niet genoeg onder hun duivels geef, of de vuilbakken stinken is ook mijn fout, ik moet ze maar meenemen met mijn auto en aan mjin huisophaling thuis aanbieden, of omdat niemand komt naar de teambuilding is ook mijn fout, omdat ik ze niet genoeg aanspoor hiervoor...
nee heb het een beetje gehad weer.
Heb meegedaan aan testen en geslaagd, en krijg nu veel job uitnodigingen, maar voor elke job is er een apart interview, aparte proef, assessment;.... is echt wel tijdrovend allemaal.