Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man man man... Lotto.
Eerst fel zitten doen, die mannen van Cofidis wa koeioneren door constant in die trein te gaan rijden, dan die mannen van Cofidis eigenlijk recht in hun gezicht zitten uit lachen als ze die van Lotto uit hun trein willen. En dan 10 minuten later aan die mannen moeten gaan vragen of ze aub toch niet terug willen meerijden... ge-nant.
Man man man... Lotto.
Eerst fel zitten doen, die mannen van Cofidis wa koeioneren door constant in die trein te gaan rijden, dan die mannen van Cofidis eigenlijk recht in hun gezicht zitten uit lachen als ze die van Lotto uit hun trein willen. En dan 10 minuten later aan die mannen moeten gaan vragen of ze aub toch niet terug willen meerijden... ge-nant.
Maar wat zit al de rest daar te doen? Ik snapte er niks van. Elke keer ze dat peloton lieten zien was daar een andere ploeg aan het rijden, en niet toevallig een andere renner op kop maar gewoon geen renners meer van de andere ploegen te zien:
* Bahrain rijdt, geen andere ploeg te zien.
* Ineos rijdt, Bahrain weg.
* Cofidis rijdt, Ineos weg.
* Terug Bahrain, geen Cofidis...
Niet echt, er kwam een man van Cofidis van de kop af op een bepaald moment. Toen die als 3de man terug wou inschuiven voor die man van Lotto (wie het ook was) wou die man van Lotto die absoluut niet in het wiel van zijn voorganger laten en zat hij er wel degelijk mee te lachen...Was tactisch geen goede beurt van Lotto vandaag, maar nu zijt ge wel een beetje aan het overdrijven hé.
"Fel doen", "In hun gezicht uitlachen". Vermeersch zat gewoon in het wiel van de ene Cofidis man die voor Zingle aan het rijden was. En dat laatste klopt al helemaal niet.
Niet echt, er kwam een man van Cofidis van de kop af op een bepaald moment. Toen die als 3de man terug wou inschuiven voor die man van Lotto (wie het ook was) wou die man van Lotto die absoluut niet in het wiel van zijn voorganger laten en zat hij er wel degelijk mee te lachen...
Kijk, je kan er gaan tussen rijden om die mannen die vooraan rijden te isoleren zoals Lotto & Quick-Step op een bepaald moment met 6 deden, geen probleem mee. Maar echt actief zo'n trein gaan ontregelen door die mannen niet terug in het wiel van hun ploegmaat te laten inschuiven vind ik méér dan een brug te ver.
Ok, De Lie ging hier niet gewonnen hebben maar das praat na de vaak natuurlijk. Healy had al duidelijk laten zien dat hij de betere was en ook Godon was bij de voorlaatste beklimming van de Moskensstraat dui-de-lijk beter dan Kron. Als je dan De Lie fluitend een praatje ziet maken tegen Eenkhoorn vind ik dit een zeer pijnlijke zaak om eerlijk te zijn.
Dat is mogelijk. Ik had niet de indruk dat Vermeersch daar zat om te rijden maar het kan wel.Imo heb je het dus compleet verkeerd gezien.
Kan je ook zeggen van uno-x en soudal-qs (en van Cancellara zijn team).Dat is mogelijk. Ik had niet de indruk dat Vermeersch daar zat om te rijden maar het kan wel.
Toch hadden ze vroeger kunnen rijden. Bovenop de voorlaatste Moskes had Kron toch wel al gevoeld dat dit hem niet ging worden. Dan moet, kopman of niet, vroeger durven schakelen imo. Het verschil was daar idd al minuut maar met 30km oid(?) is dat niet onoverbrugbaar. Als je daar gewoon rijdt en je kan de kloof tot een kleine halve minuut reduceren kan een goeie kopman de sprong misschien nog maken. Enfin, dit is natuurlijk praat achteraf en Lotto zou sowieso niet gewonnen hebben maar dit vond ik tactisch geen meesterplan.
Dat is mogelijk. Ik had niet de indruk dat Vermeersch daar zat om te rijden maar het kan wel.
Toch hadden ze vroeger kunnen rijden. Bovenop de voorlaatste Moskes had Kron toch wel al gevoeld dat dit hem niet ging worden. Dan moet, kopman of niet, vroeger durven schakelen imo. Het verschil was daar idd al minuut maar met 30km oid(?) is dat niet onoverbrugbaar. Als je daar gewoon rijdt en je kan de kloof tot een kleine halve minuut reduceren kan een goeie kopman de sprong misschien nog maken. Enfin, dit is natuurlijk praat achteraf en Lotto zou sowieso niet gewonnen hebben maar dit vond ik tactisch geen meesterplan.
Denk dat we ondertussen allemaal al wel weten dat ze bij Bahrein vorig jaar nog iets extra haddenHopelijk mentaal veerkrachtig genoeg om zijn stuntje van vorig jaar te herhalen.

Ge moet altijd een beetje overdrijven hé...Het was tactisch geen meesterplan, want dan word je natuurlijk niet slechts 7e, ik reageerde enkel op het "uitlachen" en "fel doen" waar gewoon geen sprake van was. Dat praten van Vermeersch met de Cofidis jongens en het niet laten inpikken van Delettre werd verkeerd geïnterpreteerd.
En uiteindelijk hebben ze na die Moskes gereageerd hé, Holstheide volgt gewoon al heel snel en dan na die afdaling hebben ze Vermeersch dus geplaatst. Kron ook zoveel mogelijk de samenwerking vooraan proberen te verstoren, maar ze kwamen geen meter dichter. Ondanks dat ze - volgens Vermeersch zelf - in het peloton eigenlijk vol aan het rijden waren.
Uiteindelijk was het grootste probleem dat Kron - blijkbaar uit het niets - zijn benen helemaal leegliepen. Door de koude zei hij zelf. Hopelijk voor Lotto was het ook echt dat want als het aan de vorm lag, komt dat niet meer in orde voor de volgende wedstrijden. Nu ik geloof hem wel, hij werd anderhalve week geleden nog 4e in Indurain achter Izagirre, Higuita en Skjelmose. Dan kan je beter dan vandaag.
Voor Uno-X & Tudor is het opdracht volbracht van uberhaupt in die groep mee te zijn lijkt mij.Kan je ook zeggen van uno-x en soudal-qs (en van Cancellara zijn team).

Waren er al live beelden?Sporza weer met nutteloze "voorbeschouwing" bezig terwijl de koers compleet ontploft is
Waren er al live beelden?
Ik denk oprecht dat de eerste beslissing al gevallen is....
Cosnefroy, Benoot, Mohoric, ... allemaal slag gemist.
Jumbo en Bahrein de trein gemist maar voor de rest de beste vooraan zeker. En begin hier maar eens als knecht te jagen telkens weer een ander bergje dat opdoemt om hier nog een gat dicht te rijden heb je een hele goeie knecht nodig.