Da.Willy
Member
Toch wel, de sterkste schouders kunnen gerust nog wat meer belastingen betalen!!! \sIk zag hier ergens een opmerking passeren in de aard van "amai, zo hoog zijn de belastingen nog niet als je als bediende xx kan verdienen". Ja amai mijn ... . Alles wat ik als zelfstandige verdien wordt aan een héél hoog percentage belast. Dan nog het verschil van wat we bruto verdienen en netto uitbetaald krijgen als bediende. Met die bedragen alleen kan je al elke maand een klein autoke kopen mijn gedacht. Dan gaan we bouwen nu. Met alleen al de BTW die we gaan betalen kunt ge 2 héél schoon Porschekes kopen. Dat is dan nog eens een belasting op geld wat overblijft van geld waarop ik al belastingen heb betaald. Roerende voorheffing op alle beleggingen en dergelijke. Allez ik ga die discussie hier nu niet starten maar als ze met al dat geld dan nog nuttige dingen zouden doen bij de overheid maar nee ... en dan staat ge stoem dat ik het niet heb op de luierikken die hier van overal geld krijgen zonder een klop te doen (geld krijgen dus letterlijk en dan nog overal een goedkoper tarief op vanalles en nog wat) of van het aan profiteurs te geven die hier nooit iets hebben bijgedragen maar toch met de pollekes open staan. Dan nu ook nog die meerwaardebelasting ... soit ik ging de discussie niet starten. ;-) Maar weinig belastingen?? Ik denk het niet!
.