De grote spaarvermogen en spaargeld enquête!

Heeft de Covid crisis je vermogen beïnvloed?

• Ja, heel negatief

Stemmen: 12 2,5%
  • Ja, enigszins negatief

Stemmen: 52 10,7%
  • Nee

Stemmen: 206 42,4%
  • Ja, enigszins positief

Stemmen: 138 28,4%
  • Ja, heel positief

Stemmen: 78 16,0%

• Totaal aantal stemmers
    486
Terug on topic
Alle Bagger van de ene kant is wel weer handig weggemod zie ik. Wat de hele discussie weer krom trekt uiteraard, want waarop gereageerd werd , is verdwenen

De posts van "ze betalen geen belastingen" en "de hoogste lonen zijn goed in het hoogste ontwijken" die zijn er uiteraard niet meer.

@Valkuil wat is je punt nu? De mensen die de belastingen betalen zijn nog steeds de mensen, of zijn dat euros met een zelbewustzijn die op zich bestaan?
Ik ben nog eens door de voorbije pagina's gegaan, maar er zijn hier dus geen posts weggehaald of aangepast door mods.

Voor het overige heeft een moderator gisteren wel al aangegeven dat iedereen vrij is zijn spaarcapaciteit te delen in deze thread. Verdere posts over de maatschappelijke bijdragen van de hoogste inkomens gaan vanaf hier wel worden weggehaald wegens off topic.

Reset
De laatste posts waren de ene escalatie na de andere. Ik zal hier, na kort overleg, gepast op reageren, maar gelieve deze post als een reset te beschouwen.
We willen een publiek forum zijn waar ook (relatieve) nieuwkomers zich welkom kunnen blijven voelen. De toon is de afgelopen posts niet altijd even constructief geweest.

Terug
Bovenaan