Allez. Nu zijn ze bezig aan de avondsessie en het is ondertussen al 7-5 en Eurosport heeft daarvan nog niks uitgezondenVoor mij de droomfinale. Het is leuk dat Ding helemaal terug is. En Ronnie is Ronnie.
OK dan maar![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez. Nu zijn ze bezig aan de avondsessie en het is ondertussen al 7-5 en Eurosport heeft daarvan nog niks uitgezondenVoor mij de droomfinale. Het is leuk dat Ding helemaal terug is. En Ronnie is Ronnie.
OK dan maar![]()

THE GOAT. Amen.Ronnie zen 8e![]()
Ik gunde het hem wel.

Neen hij heeft er vandaag maar ééntje gemaakt hoor maar hij is nu wel de eerste snookerspeler *ooit* die er 2 in totaal gescoord heeft op de Masters in zijn carrière.Ding 2 147's gescoord tegen O'Sullivan vandaag blijkbaar
Wel verloren met 6-3 uiteindelijk.

Verwoording van Sporza is wel heel erg scheef dan:Neen hij heeft er vandaag maar ééntje gemaakt hoor maar hij is nu wel de eerste snookerspeler *ooit* die er 2 in totaal gescoord heeft op de Masters in zijn carrière.![]()
Dat klopt, de verwoording van sporza is een beetje "meh". Ik dacht ook eerst dat hij er 2 gescoord had op 1 dag maar dat is helemaal niet het gevalVerwoording van Sporza is wel heel erg scheef dan:
"Nooit kon iemand twee keer een 147-maximumbreak afronden op de prestigieuze Masters. Tot vandaag."