De grote snooker/biljart/pool thread

"Ik wil nog wat carrières ruïneren"

c9936973-9156-11ee-b483-02b7b76bf47f.jpg


Luca Brecel you are next in line!
 
Zuur voor Cahill die nog niet zeker is van zijn tourkaart voor 2024. :confused: Ik gunde het hem wel.
Maar ja tegen Brecel mag je niks laten liggen. Het was uiteindelijk net niet.

Die laatste is toch wel ne kerel se. Hij kwam al met een gelukje net op tijd opdagen voor zijn eerste match. (3 uur vertraging met zijn vlucht)
En ook vandaag ontsnapt hij maar nipt het scheelde amper één zwarte bal (al moet ik zeggen dat hij met de rug tegen de muur bij 2-3 wel zijn kansen greep)

Ach ja je bent wereldkampioen voor iets zeker? Mentaal is hij toch weer bij de les. Alleen de vorm moet nog iets beter.
 
Laatst bewerkt:
Brecel heeft zich ondertussen geplaatst voor de volgende ronde van het toernooi in Macau.

Hij lijkt de laatste tijd een beetje meer gemotiveerd te zijn als er véél centjes te verdienen valt dan te presteren tijdens officiële rankingtoernooien. :tongue:
Zijn beste prestaties zijn namelijk de finale in Shanghai en nu hier in Macau. Beiden '$$$$$$$$$$' toernooien maar géén ranking.

Ach ja hij heeft gelijk zeker? Let the money rock & roll! :rofl:
 
Ding 2 147's gescoord tegen O'Sullivan vandaag blijkbaar :wtf:

Wel verloren met 6-3 uiteindelijk.
Neen hij heeft er vandaag maar ééntje gemaakt hoor maar hij is nu wel de eerste snookerspeler *ooit* die er 2 in totaal gescoord heeft op de Masters in zijn carrière. :D
 
Neen hij heeft er vandaag maar ééntje gemaakt hoor maar hij is nu wel de eerste snookerspeler *ooit* die er 2 in totaal gescoord heeft op de Masters in zijn carrière. :D
Verwoording van Sporza is wel heel erg scheef dan:

"Nooit kon iemand twee keer een 147-maximumbreak afronden op de prestigieuze Masters. Tot vandaag."
 
Verwoording van Sporza is wel heel erg scheef dan:

"Nooit kon iemand twee keer een 147-maximumbreak afronden op de prestigieuze Masters. Tot vandaag."
Dat klopt, de verwoording van sporza is een beetje "meh". Ik dacht ook eerst dat hij er 2 gescoord had op 1 dag maar dat is helemaal niet het geval


Ding scoorde breaks van 56, 92 en 147 (Aldus de 2de keer in zijn carrière op de Masters, de eerste keer was in 2007) en verloor met 6-3.
 
Ronny na een nieuwe finale op The Masters

"De jonge garde ziet er oud uit en hun brein werkt langzaam. Mijn brein werkt nog redelijk snel rond de snookertafel. Ze zullen een tandje moeten bijzetten. Ik word blind en ik heb een slechte arm en ze kunnen me nog steeds niet verslaan." :rofl:
 
GOAT.

Ik heb niet de volledige finale gekeken. Enkel een deel van het einde en dat was me toch een matig niveau. Paar dikke missers van beide kanten en Ronnie mocht eigenlijk van geluk spreken dat Carter er nog meer maakte dan hem.

Indien hij binnenkort zijn achtste wereldtitel pakt zou hij eigenlijk gewoon moeten stoppen. Een beter moment kan je voor zijn carrière echt niet bedenken.
 
Heeft Ronnie overigens zo ongeveer de perfecte break-off gevonden:

- losgespeelde rode/roden terug (bijna) tegen het pak;
- wit (redelijk dicht) achter groen;

:bow:
 
Laatst bewerkt:
100% akkoord dat hij de GOAT is, maar zijn gedrag toont echt wel dat hij een eikel is hoor… zijn interviews nadien waren er echt over (allemaal denk ik t.o.v. Carter maar ook t.o.v. andere jongere spelers) hij zou beter terug normaal doen want het is ook veel minder geweest vroeger en dat is meneer blijkbaar allemaal vergeten !
 
Terug
Bovenaan