De grote snooker/biljart/pool thread

Als je de volledige uitleg wil moet je zoeken naar foul and a miss, er is een hele regelgeving over wanneer wel en wanneer niet. Korte uitleg is dat als er snookers nodig zijn om het frame te winnen kan je niet laten herspelen.
 
Als je de volledige uitleg wil moet je zoeken naar foul and a miss, er is een hele regelgeving over wanneer wel en wanneer niet. Korte uitleg is dat als er snookers nodig zijn om het frame te winnen kan je niet laten herspelen.
Wat toch raar is op zich, want meestal beslissen snookers op het einde de match, maarja zoals gezegd ik ken die regels niet echt
 
En t'is de eerste koffiepauze. 2-2. Dat was alwéér een erg hoogstaande sessie snooker. :tongue:
Beiden niet onder de indruk, het is wachten op de eerste die breekt / een dipje heeft of met een beetje geluk 2 frames voorkomt, die speler gaat winnen denk ik. Ze zijn elkaar waard.

Jammer genoeg moet ik er vandoor en kan ik de rest van de partij niet zien. :frown: Maar ik lees het hier dan wel.
 
En t'is de eerste koffiepauze. 2-2. Dat was alwéér een erg hoogstaande sessie snooker. :tongue:
Beiden niet onder de indruk, het is wachten op de eerste die breekt / een dipje heeft of met een beetje geluk 2 frames voorkomt, die speler gaat winnen denk ik. Ze zijn elkaar waard.

Jammer genoeg moet ik er vandoor en kan ik de rest van de partij niet zien. :frown: Maar ik lees het hier dan wel.
Ge hebt het toch opgenomen dan? :unsure:
 
Ik ben terug - Brecel zo te zien op achterstand. Paar flukes die in deze sessie het verschil maakten, lees ik?
En lastig voor beiden om de concentratie te behouden door een luidruchtig publiek?

Wanneer is de avondsessie? Het vervelendste vind ik altijd aan snookerfinales dat deze eindigen op ne late zondagavond of nacht.
Ooit een WK finale gezien en die duurde tot na 2 uur in de nacht.

En maandag moet je dan werken hé. :frown:
 
Ik ben terug - Brecel zo te zien op achterstand. Paar flukes die in deze sessie het verschil maakten, lees ik?
En lastig voor beiden om de concentratie te behouden door een luidruchtig publiek?

Wanneer is de avondsessie? Het vervelendste vind ik altijd aan snookerfinales dat deze eindigen op ne late zondagavond of nacht.
Ooit een WK finale gezien en die duurde tot na 2 uur in de nacht.

En maandag moet je dan werken hé. :frown:
Wk finale is toch op maandag??

Tjah wel wat concentratie verloren zo even, Brecel
 
T zal zeer moeilijk worden vs deze kerel imo

Echt wel smooth bezig Zhao, eerste indruk wel een natuurtalent
 
Laatst bewerkt:
T zal zeer moeilijk worden vs deze kerel imo

Echt wel smooth bezig Zhao, eerste indruk wel een natuurtalent
Brecel is niet zo goed als gisteren, maar het is ook ergens wel de verdienste van Zhao om hem uit de match te houden.
Toch een foutje nu van Zhao. 7-4.

----

Jammer voor Brecel maar het is géén schande tweede te worden op een toptoernooi hé.
Hopelijk kan hij op dit elan doorgaan en dan kan hij héél lang in de top-16 vertoeven.

En Zhao? Als die zijn hoofd erbij houdt, kan hij nummer 1 en WK worden. Een fantastische speler.
 
Laatst bewerkt:
Over en uit nu, wat een niveau deze kerel

Zoals ge zegt, zijn verdienste om Luca deruit te houden, ik vind hem nu al beter dan Ding Junhui
 
Laatst bewerkt:
Beetje vreemd. Perry - Brecel - R1 Scottish Open ..

Het stond 67-67 in het 6de frame. Alleen de zwarte bal bleef nog over.
Waarom speelden ze verder in dat frame? Kunnen ze dan niet beter beslissen om het frame opnieuw te spelen? Of mag dat niet en is het gewoon: wie zwart uiteindelijk pot wint de frame? :unsure:

Brecel heeft uiteindelijk de zwarte bal nog gepot en won met 2-4. Hij was niet echt goed, maar ik zag wel wéér iemand die mentaal klaar was voor de strijd en daardoor alsnog won.
 
Laatst bewerkt:
Respotted black is zowat de standaard ja, Steve Davis en Dennis Taylor hebben ze ooit een WK finale beslist
Als je de zwarte pot idd frame (en in dit geval match).

Was inderdaad een speciale wedstrijd, vanaf de 2-1 Perry ingeschakeld, Perry heeft zeker kansen laten liggen, Brecel ook wel maar wat minder en al bij al vrij vlot de winst gepakt. Ideaal dat hij matchen als deze ook over de streep trekt.

Edit: Potverdekke blijk ik fout precies, was het daar "maar" de zwarte die besliste ipv een respotted, mijn fout.

Edit 2: Op de masters in 1998 wel blijkbaar tussen Hendry en Williams.
 
Ronnie haalt de game serieus neer in het interview dat momenteel loopt op eurosport

He's giving his honest opinion, maar ergens heeft hij wel gelijk
 
Terug
Bovenaan