De grote snooker/biljart/pool thread

16264685a3f7e15e3629df59917c50a3.gif


*lees : Ronnie O Sullivan

Trump in geen miljoen jaar zie ik hem dit terughalen
 
Voor Ronnie is het sowieso spijtig dat het gedaan is vandaag, Trump was echt wel nergens meer, en Ronnie was wel goed als vanouds. Moet heel wat gebeuren wil dit nog draaien maar ik schrijf Trump nog niet af, hij moet morgen wel goed starten eerste sessie absoluut minimum 3-1 winnen liefst 4-0 om er terug een partij van te maken.
 
Voor Ronnie is het sowieso spijtig dat het gedaan is vandaag, Trump was echt wel nergens meer, en Ronnie was wel goed als vanouds. Moet heel wat gebeuren wil dit nog draaien maar ik schrijf Trump nog niet af, hij moet morgen wel goed starten eerste sessie absoluut minimum 3-1 winnen liefst 4-0 om er terug een partij van te maken.
Hij heeft inderdaad de eerste sessie gewonnen met 3-1. En ook de tweede sessie gewonnen met 3-1.

Nu is het Trump die degelijk speelt en Ronny die speelt zoals Trump gisteren.
Dit was niet de Ronny van gisteren .. was echt zwaar aan het knoeien .. gisteren zag ik de beste Ronny, vandaag echt gewoon de allerslechtste ..
Dus alles kan nog.

Die fluke op het einde damned. Maar ik ga eerlijk zijn: Ronny mag nog blij zijn dat Trump niet foutloos was want anders had het nu gewoon 12-13 gestaan. De 2 frames die Ronny won was door slordigheidjes bij Trump. Maar bon we hebben nu wel opnieuw een match. 14 -11.
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft inderdaad de eerste sessie gewonnen met 3-1. En ook de tweede sessie gewonnen met 3-1.

Nu is het Trump die degelijk speelt en Ronny die speelt zoals Trump gisteren.
Dit was niet de Ronny van gisteren .. was echt zwaar aan het knoeien .. gisteren zag ik de beste Ronny, vandaag echt gewoon de allerslechtste ..
Dus alles kan nog.

Die fluke op het einde damned. Maar ik ga eerlijk zijn: Ronny mag nog blij zijn dat Trump niet foutloos was want anders had het nu gewoon 12-13 gestaan. De 2 frames die Ronny won was door slordigheidjes bij Trump. Maar bon we hebben nu wel opnieuw een match. 14 -11.
Dit is ook wel ferm overdreven natuurlijk. Een sessie 8-0 winnen is weinig waarschijnlijk en ik kan me zoiets zelfs niet direct voor de geest halen. Dan zou je trouwens ook kunnen zeggen dat Trump gisteren mocht blij zijn dat het geen 14-3 stond in plaats van 12-5.

Jammer dat Trump dat laatste frame van de sessie nog pakt met een nieuwe fluke, het zit hem alvast niet tegen dit toernooi op dat vlak.

Soit 14-11 moet Ronnie straks gewoon afmaken. Eventjes bezinnen en straks terug fris aan de tafel verschijnen.
 
Dit is ook wel ferm overdreven natuurlijk. Een sessie 8-0 winnen is weinig waarschijnlijk en ik kan me zoiets zelfs niet direct voor de geest halen.

Het is zeldzaam maar het gebeurt wel eens hoor ;)
Trump had tegen Williams ook een sessie van 7-1 hé. Dat scheelde niet veel of het was 8-0 geweest toen.

Maar goed 6-2 leek me wel een eerlijke score voor deze sessie. Ronny was 1 frame echt goed, 1 frame gaf Trump gewoon weg, en in het laatste frame had hij een fluke. De andere frames was Trump de betere.
 
Laatst bewerkt:
Voor het eerst op Eurosport aan het kijken, zijn die altijd zo karig met commentaar :wallbash: ?
 
De ref en de ROS zullen geen dikke vrienden worden denk ik... :ROFLMAO:

Als ge de lichaamstaal en de blikken van beide heren bekijkt :unsure:
 
Respect voor deze man. Ik had dit nodig want had zijn boek gelezen vorig jaar en had een mindere mening over hem. Hij moet dringend een ander / beter boek uitbrengen waar hij meer zijn positieve verhalen vertelt! Respect voor zijn 7-7-7 score 😳
 
Ronny en Trump trainen veel samen en zijn beste vrienden. Dus dat valt wel mee. 😉
Zeker dat dat beste vrienden zijn?

Ik heb Trump eens een negatieve uitspraak zien maken over Ronnie als ik me niet vergis. Kan fout zijn natuurlijk.

Maar je ziet wel dat er alleszins veel wederzijds respect is tussen beiden.
 
Terug
Bovenaan