De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

Waar ik mij vooral zorgen om maak is dat wahoo één van de weinige is die werken met het verkopen van refurbs op consequente basis.
Wat niet negatief is. Maar wat ook wel wijst op het feit dat ze wel eens falen en ze dus er regelmatig moeten overhalen. Dus regelmatig faalt er dus ook wel eens een kickr.
Alle elektronica faalt wel eens. Hangt eerder van company policy af dus denk ik.
 
Nu ik mijn account op zwift tijdelijk stop gezet heb. Wanneer krijg ik maandelijks de 25km gratis om te fietsen? Is dit telkens de eerste van de maand of de dag dat je uw abonnement opgezegd hebt? Dit om te weten of ik best vanavond nog een zwift ritje plan of niet. 😁
Je kan zo ver rijden als je wil. Na 25 km verzamel je wel geen drops meer maar je mag je rit gewoon afmaken. Indien je bijvoorbeeld de mega pretzl wil rijden kan je dat gewoon doen.
Wist ik zelfs niet!
Goeie tip wel!
Denk dat de fun voorbij is. WIlde vandaag de benen eens losrijden op Zwift en aangezien ik deze maand nog niet gezwift heb dacht ik dat ik 25 gratis kilometers had. Niet dus. Kreeg gewoon een landschap te zien met wat bergen en luchtballonnen en niks gebeurd. Op de companion app kon ik wel zien dat alles werkte want het registreerde wattages, maar mijn kilometers telden wel niet op. Denk dat ze bij Zwift gemerkt hebben dat er in de zomer redelijk wat volk op hun servers zit die genieten van de gratis kilometers.
Ik dacht nog even dat het aan mijn setup lag (laptop wat verouderd), maar op Reddit zit er blijkbaar iemand die hetzelfde probleem heeft. Spijtig.
 
Denk dat de fun voorbij is. WIlde vandaag de benen eens losrijden op Zwift en aangezien ik deze maand nog niet gezwift heb dacht ik dat ik 25 gratis kilometers had. Niet dus. Kreeg gewoon een landschap te zien met wat bergen en luchtballonnen en niks gebeurd. Op de companion app kon ik wel zien dat alles werkte want het registreerde wattages, maar mijn kilometers telden wel niet op. Denk dat ze bij Zwift gemerkt hebben dat er in de zomer redelijk wat volk op hun servers zit die genieten van de gratis kilometers.
Ik dacht nog even dat het aan mijn setup lag (laptop wat verouderd), maar op Reddit zit er blijkbaar iemand die hetzelfde probleem heeft. Spijtig.
Ik heb het vorige week nog perfect kunnen doen.
Heel de home-interface was wel veranderd
 
Misschien is er een max aantal keer dat je 25 km gratis krijgt. Geen idee. Vond het vreemd dat het niet werkte, en blijkbaar ben ik niet de enige.
 
Misschien is er een max aantal keer dat je 25 km gratis krijgt. Geen idee. Vond het vreemd dat het niet werkte, en blijkbaar ben ik niet de enige.

Ik heb het nu ook... En ik heb nog maar één keer gebruik gemaakt van dei 25km. Op de website staat wel nog altijd "free trial mode 25km remaining", maar krijg bij het starten van een route ook gewoon een scherm van een willekeurig landschap.
 
  • Leuk
Waarderingen: _Pe_
Stuurlintje eens willen vervangen na 3j :p

Zwifters, pas op… ik zal meteen een ander stuurke mogen steken ook 😀

4-EAED356-CA7-F-42-E7-B23-E-0-E2-D0-EF3-A6-FF.jpg
 
Rijd jij met je handen recht op je stuur? Of leg daar nog iets over? Ik leg altijd een handdoek over mijn stuur met het idee dat dat toch al in zeer grote mate zal helpen. Maar ik zweet wel als een rund vanaf ik 2 trappen geef.
 
Ik ben een abnormaal zware zweter en goed zout ook en toch heb ik daar geen last van. Ben er heel blij om maar snap het niet.
 
Rijd jij met je handen recht op je stuur? Of leg daar nog iets over? Ik leg altijd een handdoek over mijn stuur met het idee dat dat toch al in zeer grote mate zal helpen. Maar ik zweet wel als een rund vanaf ik 2 trappen geef.
3j is natuurlijk veel te veel met 1 stuurlintje, vooral voor een zelfverklaard fietsmechanieker… maar nee, geen handdoek :) Ik zweet nochtans niet overdreven veel, en al zeker niet zout.

Dacht ik :)
 
Proper stuurtje :p
Maar is het echt door het stuur of is het gewoon een zoutlaagje dat erop ligt?
Onmogelijk weg te krabben, en op bepaald plaatsen toch al een halve mm ingevreten.

Een alu stuur kost natuurlijk geen hol, dus het komt er alleszins niet terug op.
 
Even informeren hier:
Ik ben aan't kijken naar 2de hands smart trainers. Ik heb een tacx flus S, wahoo kickr core en elite suito, allen rond dezelfde prijs te koop gevonden.
Zijn deze alle drie min of meer vergelijkbaar? Of is er één die er bovenuit steekt?
Voor de kickr core moet in naar de Walen rijden, maar als die beter is..
 
Even informeren hier:
Ik ben aan't kijken naar 2de hands smart trainers. Ik heb een tacx flus S, wahoo kickr core en elite suito, allen rond dezelfde prijs te koop gevonden.
Zijn deze alle drie min of meer vergelijkbaar? Of is er één die er bovenuit steekt?
Voor de kickr core moet in naar de Walen rijden, maar als die beter is..
tank uw wagen maar vol
 
Even informeren hier:
Ik ben aan't kijken naar 2de hands smart trainers. Ik heb een tacx flus S, wahoo kickr core en elite suito, allen rond dezelfde prijs te koop gevonden.
Zijn deze alle drie min of meer vergelijkbaar? Of is er één die er bovenuit steekt?
Voor de kickr core moet in naar de Walen rijden, maar als die beter is..
Zit je al in uw wagen naar de Walen of ga je dit weekend?
 
Thanks mannen. Nergens was de keuze zo duidelijk als hier.

*edit: GODVER net voor mijne neus is iemand anders ermee gaan lopen. Was 360€ voor een kickr core 1j oud met de juiste cassette.
 
Thanks mannen. Nergens was de keuze zo duidelijk als hier.

*edit: GODVER net voor mijne neus is iemand anders ermee gaan lopen. Was 360€ voor een kickr core 1j oud met de juiste cassette.
Dan zie ik maar één mogelijkheid, gewoon deze kopen!
 
Ik zat eens op de Zwift app te snuisteren en je kan de club tegenwoordig ook delen. Iemand die eens kan testen of hij kan joinen?
Misschien kan @MrKend54l de link ook in de openingspost plaatsen (als het werkt)?

 
Terug
Bovenaan