De grote "mijn ergernissen op de weg"-thread

Baan waar je 30 mag. Er komen 3 tegenliggers in tegengestelde richting af. Reeks geparkeerde wagen aan hun kant zorgt ervoor dat er amper plaats is om elkaar te kruisen.

Een 4de wagen van achter hen komt afgevlamd en geeft een snok aan z'n stuur om heel het rijtje in te halen, blindelings. Die wagen komt dus een seconde frontaal op mij af vooraleer hij direct terug een draai aan z'n stuur geeft om achter het rijtje terug aan te sluiten. Reed veel te snel. Rijtje stopt voor een fietser. Kerel vlamt dus los achterin op die rij auto's.

Wat een idioot.
Instant Justice. I like.

Instant Justice. I like.
Ik keek heel verbaasd naar die jonge kerel en deed een teken van 'wtf had jij nu gedacht gij achterlijke mongool?!'.
Zijn gezicht sprak toch boekdelen hoor.

Inderdaad wel jammer voor de wagen waar hij op gereden is. Hij is overduidelijk in fout, maar 't is toch weer een hoop miserie. Je deelt toch in de brokken, in fout of niet. Ik kan er van meespreken.

Het is inderdaad altijd kut als ze op je wagen inrijden. Met wat pech heb je een whiplash. Gelukkig nog maar een keer meegemaakt op weg naar het werk. Je moet er dan toch weer mee naar de garage, vervangwagen etc etc

Ik keek heel verbaasd naar die jonge kerel en deed een teken van 'wtf had jij nu gedacht gij achterlijke mongool?!'.

Inderdaad wel jammer voor de wagen waar hij op gereden is. Hij is overduidelijk in fout, maar 't is toch weer een hoop miserie. Je deelt toch in de brokken, in fout of niet. Ik kan er van meespreken.
Ik mag hopen dat die pippo dan ook in orde is met zijn verzekering. Want dat is schering en inslag heb ik de indruk, heb het zelf ook mogen meemaken toen iemand in mijn achterste was ingereden. Dan wordt het een hele admin rompslomp. Ben ook een keertje in de fout geweest en ingereden op mijn voorligger zijn achterste op de autostrade, die persoon stopte niet en reed verder. Geen verzekering lijkt mij dan ook de enigste motivatie om niet naar de kant te gaan.

Ik mag hopen dat die pippo dan ook in orde is met zijn verzekering. Want dat is schering en inslag heb ik de indruk, heb het zelf ook mogen meemaken toen iemand in mijn achterste was ingereden. Dan wordt het een hele admin rompslomp. Ben ook een keertje in de fout geweest en ingereden op mijn voorligger zijn achterste op de autostrade, die persoon stopte niet en reed verder. Geen verzekering lijkt mij dan ook de enigste motivatie om niet naar de kant te gaan.
Mijn wagen van 10 jaar met maar 60k km's werd economisch perte total verklaard. Er heeft daar geen sleutel op gestaan. Ik kreeg er nog 6k voor. En dan begint de discussie met de expert enz.

Op en af naar de dokter en kinesiste, ondertussen zit je zonder wagen. Dan enkele keren een kruisverhoor bij de arts van de verzekering van de tegenpartij, waar ik vanaf minuut 1 werd behandeld alsof ik heel den boel aan het oplichten was tot ik uit m'n kraam ben geschoten tegen die man en dreigde alles in proces te steken, dan was die plots poeslief.

Ik heb heel de winter met mijn trekhaak uit gereden omdat ik m'n medemens niet meer vertrouw.

Het is inderdaad altijd kut als ze op je wagen inrijden. Met wat pech heb je een whiplash. Gelukkig nog maar een keer meegemaakt op weg naar het werk. Je moet er dan toch weer mee naar de garage, vervangwagen etc etc
Ah ik was dit eigenlijk vergeten (sommig zaken wil je brein niet meer weten denk ik), maar ik heb dit ook 1 keertje voor gehad 20+ jaar geleden. Ik stond aan de lichten (rood) te wachten en ineens is er een enorme klap en alle ruiten sneuvelden vooraan + de airbag klapte open. Blijk iemand zonder te remmen los op mij gereden te zijn. :unsure:

Ik stap verbaasd uit en die gast: sorry sorry ik had u echt niet gezien. Ben jij OK ??
Ik kijk naar de achterzetels en mijn kofferbak. Daar schoot dus echt niks meer van over. Had er iemand op de achterbank gezeten, die mens hadden ze kunnen bij elkaar rapen.

Zelf had ik dus helemaal niks en dat is toen gewoon afgehandeld door de verzekering, ook geen glasscherven die mij geraakt hadden of zo, al was de airbag wel niet zo prettig. Ik had ook niks gebroken maar dat deed echt geen deugd. Het geluk of ongeluk zit soms in een klein hoekje denk ik dan. :unsure:

Baan waar je 30 mag. Er komen 3 tegenliggers in tegengestelde richting af. Reeks geparkeerde wagen aan hun kant zorgt ervoor dat er amper plaats is om elkaar te kruisen.

Een 4de wagen van achter hen komt afgevlamd en geeft een snok aan z'n stuur om heel het rijtje in te halen, blindelings. Die wagen komt dus een seconde frontaal op mij af vooraleer hij direct terug een draai aan z'n stuur geeft om achter het rijtje terug aan te sluiten. Reed veel te snel. Rijtje stopt voor een fietser. Kerel vlamt dus los achterin op die rij auto's.

Wat een idioot.
Wat voor typetje was het? :unsure:

Dat is nu iets dat mij nog nooit gestoord heeft. Dus je zou dan een toertje moeten draaien om te gaan tanken?
Ja, zo doe ik het altijd, anders krijg je van die situaties dat mensen na het tanken achteruit moeten wegrijden. Zelf de nonchalante Fransen doen dit niet, maar daar staan et vaak pijlen die de richting aangeven.

Ja, zo doe ik het altijd, anders krijg je van die situaties dat mensen na het tanken achteruit moeten wegrijden. Zelf de nonchalante Fransen doen dit niet, maar daar staan et vaak pijlen die de richting aangeven.
Maar uit een parking moet je toch ook gewoon achteruit wegrijden (en meestal kan je toch gewoon kruisen?)

Leer mij dat teken eens, ik heb dat dagelijks nodig :unsure:

Fucking Fransen kunnen dus echt niet rijden of erger, het kan hen allemaal niets schelen.

In Frankrijk in kettingbotsing met drie wagens.
Klootzak remt op middelste rijvak om toch nog zijn sorti te nemen. Ik doe noodstop op tijd en de wagen achter mij ook, maar derde wagen niet. Gevolg, Kettingbotsing. Gelukkig had ik trekhaak en was er wat afstand waardoor ik enkel bumperschade heb.

Bovenal, ik heb 360-camerabeeld van de kettingbotsing.

Terug
Bovenaan