Nu ja het is niet altijd gemakkelijk. Gisteren ben ik nog naar de Albert Heyn in Nijlen gereden tijdens de spitsuren. Ik was daar nog nooit geweest en wilde eens zien of dat wel mee viel of niet. Nooit meer sé. Nog véél liever naar die in Lier of Aarschot.
De ingang van de Albert Heyn is gelegen in een smalle straat naar rechts (of links afhankelijk van waar je komt). Nu heb je voor je naar rechts gaat, een zebrapad op de hoofdweg, een fietspad aan de rechterkant en een zebrapad in die straat zelf. Dat krioelt van de kleine kindjes en vrouwen met een babywagen die gewoon non stop en zonder te kijken continue oversteken. Uit die straat komen dan ook continue wagens en fietsers (Die van de Albert Heyn en de Action komen). De straat is zéér smalletjes en de ingang naar de Albert Heyn is moeilijk zichtbaar. En het is daar ook echt druk en letterlijk aanschuiven voor een parkeerplaats.
Wegrijden is nog lastiger. Het duurt minuten voor iemand je vanuit de smalle straat van de Albert Heyn op de hoofdbaan laat (Lees NIET, want ja je hebt géén voorrang). Terwijl je staat te wachten rijden er ook fietsers uit die straat de hoofdbaan op, die wachten dan niet en rijden je doodleuk zowel links als rechts gewoon voorbij - de hoofdbaan op-.

(Wat helemaal niet mag maar ze doen het wel gewoon) Je hebt dan continue ook mensen die oversteken op de beide zebrapaden en het fietspad en denken van: Ik heb voorrang dit ik kijk niet uit mijn doppen sé. Foert!
Dus gegarandeert, toen ik een gaatje had om over te steken en ik links afsloeg richting de hoofdbaan, stak een dame natuurlijk net op dat moment gewoon blindelings over, over het zebrapad. Een mindere god had die vrouw gewoon aangereden, want ze zat natuurlijk net in mijn dode hoek (omdat er ook net op dat moment een wagen de straat van de Albert Heyn moest inrijden). Eigenlijk was dit een zelfde soort situatie als bij jou hé. Alleen had ik die vrouw dus wel gezien en bij het afslaan ingecalculeerd dat ze mogelijk mij zou hinderen, en was ze een voetganger en géén bestuurder zoals in jou geval