Muscleduck
Well-known member
In de omgekeerde richting ook, en dan alle keren aan die lichten aan het Brochetje links inhalen en er dan rechts tussen persen.Ik passeer daar regelmatig. Je ziet daar inderdaad de 2 extremen: degene die gelijk een zot optrekken om dan 50 meter verder toch vast te zitten achter verkeer aan 70 km/u (of stil te staan wegens file / lichten), en anderzijds degene die zich liefst links zetten en dan gelijk slakken vertrekken. Liefst een nummertje dat ze de kilometers erna in Lovendegem / Waarschoot elke keer herhalen aan de lichten: elke keer zich links zetten en dan niet vooruit geraken.
Als ik een kwartier vroeger vertrek naar mijn werk ben ik even laat daar als anders, gewoon door dat stom verkeer. Het begint al bij Merelbeke buiten te geraken. Ik vraag mij altijd af waar al dat volk in Merelbeke vandaan komt.Ah, gotta love de N9, al meer dan 10 jaar mijn dagelijkse bron van ergernis tijdens de avondspits.
Ik passeer daar ook elke avond; R4 afrijden in Mariakerke, om vervolgens er al redelijk snel af te rijden vlak voor de Q8 en Total tankstations. Het is maar een kort stukje, maar het is er altijd file.. file.. en nog eens file
om van de rest van de N9 te zwijgen, soms moet ik ook eens in Eeklo zijn.. en da's een ramp als je quasi van het ene naar het andere verkeerslicht moet.. stapvoets![]()