Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En morgen gaat de diesel weer omhoog zag ik daarnet.Auto nog eens volledig volgetankt. 91€ byebye.
De persoon van de auto naast me (oudere mevrouw) reed op windenergie denk ik. Zuchten en blazen dat die deed amai.
Ergernis. Ik weet dat het op dit punt 50km/u is net nadat je naar rechts afslaat (dus ik rijd daar 50)
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.be
Neen hoor rechts is het (nét) géén bebouwde kom. (ondanks dat er huizen staan langs beide zijden)Misschien dat ik gewoon dom ben (no surprise), maar met huizen aan beide kanten = bebouwde kom, en bebouwde kom is toch automatisch 50 km/u tenzij anders aangegeven?
en ja links van die ring is het dus inderdaad wél bebouwde kom. (daar staat ook een bord bebouwde kom)Ik doe dat soms ook omdat ik dan tijdens het voorbijsteken plots denk dat ge wegpolitie in een anonieme wagen zijtDaarnet rustig aan 't rijden op de autostrade tegen 125 CC, terwijl er amper verkeer is.
Opeens word ik voorbijgestoken door ene die vlak voor mij terug invoegt om vervolgens TRAGER te rijden.![]()

Ik keek daar vroeger nooit naar (tankkaart), maar nu viel het mij voor het eerst ook eens op dat ik voor een volle tank >€90 zat. Leve de salariswagens.Auto nog eens volledig volgetankt. 91€ byebye.
De persoon van de auto naast me (oudere mevrouw) reed op windenergie denk ik. Zuchten en blazen dat die deed amai.
Ik doe soms 10 euro in om te raken aan een pomp waar ik voordeel heb.Valt ook op, als je zo eens kijkt, dat veel mensen ronde bedragen tanken.
Heel vaak 20/25/30. Al eens 10 eur gezien. Zeker naar einde maand toe.
Op zo momenten beseft een mens wel wat een luxe het is om gewoon die pomp erin te duwen en vol te gooien.

Ik heb dat nu ook een paar keer gedaan. Telkens een 30€ tanken met het gedacht "Nu staat die wel heel duur, zal in de week wel zakken"Valt ook op, als je zo eens kijkt, dat veel mensen ronde bedragen tanken.
Op zo momenten beseft een mens wel wat een luxe het is om gewoon die pomp erin te duwen en vol te gooien.
voor het eerst ook eens op dat ik voor een volle tank >€90 zat
Hier 55l tank en ik tank geregeld 50l en tegenwoordig is dat dus >€90..Mijn eerste volle tank aan > €100 was in 2011
Was wel een Passat met 70l tank die bijna helemaal leeg was.

Heb ik iets gemist? Dat is toch helemaal geen regel? Anders zou je bijna nergens nog 70 en hoger kunnen rijden.maar met huizen aan beide kanten = bebouwde kom
Wuk?Misschien dat ik gewoon dom ben (no surprise), maar met huizen aan beide kanten = bebouwde kom, en bebouwde kom is toch automatisch 50 km/u tenzij anders aangegeven?

Ik heb daar een hele periode een 'wedstrijd' van gemaakt. Ik probeerde op een rond bedrag te stoppen. Op den duur kon ik dat redelijk perfect inschatten.Valt ook op, als je zo eens kijkt, dat veel mensen ronde bedragen tanken.

Gisteren 55,70l (benzine), denk wel dat die bijna leeg wasHier een tank van 50 liter (benzine) en tank altijd pas als die bijna leeg is. Heel vaak boven de 45 liter.
Bij de laatste tankbeurt 2 weken terug zat ik net boven de 80 euro.
91€
Ergernis en glimlach in een maar vooral dus een WTF momentje.Juist effe opgezocht, in mijn geval zelfs een verschil van 0,35€ ten opzichte van vorig jaar.Gisteren 55,70l (benzine), denk wel dat die bijna leeg was91€
1 jaar geleden 0,30€ goedkoper per liter. Scheelt zich toch 16€ op zo'n tank
Als die prijzen zo hoog blijven gaan we hier toch stilaan ook kijken voor iets anders
Heb ik iets gemist? Dat is toch helemaal geen regel? Anders zou je bijna nergens nog 70 en hoger kunnen rijden.