Zopas stak ik iemand voorbij aan 50 per uur, in de zone 30.
Ok ik ben in fout ik weet het, dat is te snel, maar ik redeneerde dat er toch geen school is nu , en zone 30 is vooral voor school omgevingen.
(ok moraalridders hierop hoef je niet te quoten, ik weet dat IN PRINCIPE dit dag en nacht is). ik ben in fout.
Maar goed, ik stak die dus voorbij, begint die gast opeens 3 keer na elkaar te klaxoneren. ik kijk rond me, dacht eerst voor iets anders maar nee niets te zien. Ik ga zachtjes op mijn rem gaan staan, stap uit, en klop op zijn raam en vraag wat het probleem was.
Tot mn verbazing zie ik hem met zijn gsm aan zijn oor, en legt die aan de kant, begint hij te zeggen dat ik hem niet moet voorbij steken.
Heb hem heel kordaat gezegd dat hij niet de heilige moet uithangen, terwijl hij zelf in fout is, en dat hij geluk heeft dat ik al mijn goede voornemens heb opgezegd tijdens de middernachtmis. Maar dat ik hem de volgende keer wel uit zn auto sleur. Hij was opeens muis stil.
Sommige mensen zijn soms zo stoer... Tot je ze zelf confronteert met hun eigen tekortkomingen.