Moesten ze gevangenisstraffen voor geven.Er gaat niets boven aan lupine Alpha.
De 7200 lumen lichtbundel rijkt 460m ver.
En 't lampje kost maar iets meer dan 1000 EUR.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moesten ze gevangenisstraffen voor geven.Er gaat niets boven aan lupine Alpha.
De 7200 lumen lichtbundel rijkt 460m ver.
En 't lampje kost maar iets meer dan 1000 EUR.
![]()
dat doen ze in Duitsland. Die lamp is specifiek gemaakt voor mountainbikers, maar dan nog.Moesten ze gevangenisstraffen voor geven.
Ja als je dat correct gebruikt heb ik daar allemaal geen problemen mee, maar de helft van de tijd schijnen die mijn ogen uit.dat doen ze in Duitsland. Die lamp is specifiek gemaakt voor mountainbikers, maar dan nog.
Zelfde merk heeft ook zeer goede, stvzo lampen, ik overweeg er eentje te kopen. Daar verblind je dus niemand mee... (tenzij je de grootlichtfunctie aanzet)
![]()

Neen dat zijn klojo(s die gewoon goedkope brol kopen, zonder specifieke lens die het licht naar beneden richt zonder te verblinden (zoals deze)Ja als je dat correct gebruikt heb ik daar allemaal geen problemen mee, maar de helft van de tijd schijnen die mijn ogen uit.
Dat is nochtans één van de redenen waarom ik een grootlicht wil, om terug te kunnen flashen naar wagens die hun grootlicht NIET afzetten wanneer ze me kruisenEn ik kan het niet terugdoen met de wagen want die grootlichten zijn te intelligent
Wanneer je goed doorfiets (zoals ik met mijn speedpedelec), heb je echt wel een krachtig voorlicht nodig.Nu moet ik zeggen dat ik nog nooit het gevoel heb gehad dat ik te weinig licht heb 's nachts op de fiets. Geen idee wat er op m'n flyer zit, maar lijkt me maar een zeer basic led lampje.
Of van die mannen met zo'n veel te felle spot die op hun helm hangt en een discoshow geven en daarbij iedereen verblinden.Neen dat zijn klojo(s die gewoon goedkope brol kopen, zonder specifieke lens die het licht naar beneden richt zonder te verblinden (zoals deze)
Hier is dat ook constant op 2 wegen langs de velden bij mijn woon-werkverkeer. Enkel dat we geen 90 banen hebben, max 70 en dan rijden ze met moeite 40 a 50. Op de andere wegen zijn veel kruispunten en bochten, daar haal ik niet in omdat het simpelweg te gevaarlijk is en veel kans dat ze een andere weg inslaan.Klojo’s die plots van 85 naar 70 zakken terwijl ge 90 moogt, omdat ze aan het babbelen of sms’en zijn. Dan haal je ze in en beginnen ze als een zot op te trekken als je naast hen bent tot 100, zodat je er niet voorbij geraakt. Ziet ge toch af en toe wel eens, dat soort volk. Wa voor kleutermentaliteit is dat trouwens ‘er mag niemand mij inhalen mimimimimi’ oftewel ‘ik heb een klein pielemuisje en moet dat op alle andere manieren compenseren in de maatschappij’![]()
Voor dat soort mensen zou een rijexamen om de 5 jaar niet slecht zijn of kunnen bewijzen dat je x-aantal kilometer hebt gereden dat jaar. Ik maak maar even de vergelijking met vlieguren.Hier al een paar keer zien passeren, maar vandaag toch ook een ergernis geweest.
Zo iemand met een deelauto (was een Cambio, is natuurlijk niet merkgebonden), god man, zo onzeker rijden...Tot het punt dat die echt onvoorspelbaar begon te worden, en je er een veilige afstand moest van houden, beetje zoals iemand van wie je ziet dat hij/zij straalbezopen achter het stuur zit! Niet pinken, heel onregelmatig versnellen/vertragen, van helemaal links tegen de middellijn tot rechts tegen het fietspad zwalpen...Zetel zover naar voor dat het stuur bijna tegen de borstkas zat...
Je zag daar echt aan dat die persoon maar een paar keer in een wagen zat per maand, en vermoedelijk voor het starten van het autodelen zéér weinig rijervaring had. De gemiddelde "L chauffeur met een van zijn ouders als begeleider reed zelf zekerder dan die persoon!
Je hebt uiteraard ook mensen met een eigen wagen die slecht rijden, maar in regel gaan die zich toch op veel regelmatigere wijze in het verkeer begeven en bijgevolg veel minder als een tot de max gestresseerde chauffeur gedragen.
Langs de andere kant heb je van die fietslichten waarbij je de fietser eerst ziet en nadien pas het ene ledje dat nog net 1 foton verstuurt.Heb het nog al eens gepost maar toch. Fiets met verlichting: top, chapeau en goed bezig. Maar dat hoeft heus geen werflamp te zijn, een gewoon fietslicht is ook al voldoende.![]()
De inspiratie voor de straatnamen was precies op daar.Sommige mensen en tweevaksrondpunten... Zucht. Zie onder: ik groen, oudere man rood. Alles mogen toegooien want het scheelde echt niet veel.
![]()

De paarsgele vlekjes in uw gezichtsveld de komende 5 minuten krijg je er gratis bij!Deze morgen ene op zijne velo. Een mijnwerkerslamp op z'n voorhoofd die mij deed twijfelen of het al klaar was buiten. Voorlicht en achterlicht stonden op STROBO-modus. Precies een mobiele discotheek.
Ik heb hem alleszins gezien, dat wel.
Deze morgen ene op zijne velo. Een mijnwerkerslamp op z'n voorhoofd die mij deed twijfelen of het al klaar was buiten. Voorlicht en achterlicht stonden op STROBO-modus. Precies een mobiele discotheek.
Ik heb hem alleszins gezien, dat wel.