Iedereen uit de buurt van Antwerpen kent wel de Ronde in Wijnegem waar je de autosnelweg richting Antwerpen kan oprijden, de autosnelweg richting Luik/Hasselt, maar ook richting Lier / Borstbeek en richting Wijnegem shopping Center / Makro
Ik kwam van richting de Makro en ik rijd de rotonde op. Ik rijd voorbij de afrit richting Antwerpen en ik rijd dan exact op de locatie waar de witte wagen hier rijdt -->
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
www.google.be
Nu willen minstens twee wagens links van mij afslaan richting Lier / Borstbeek. Ik moet vol in de remmen voor de eerste wagen, anders knalde ik daar dus recht op! De wagen daar net achter was een politiewagen maar die snij ik dus de pas af. Begint die agent te toeteren (hij moest vol in de remmen) en van zijn oren te maken zeker? Maar ik ben dan gewoon doorgereden sé.
Wie is hier in fout? De politieagent toch? Want hij verlaat dus de rotonde en hij verandert dus van rijvak.
Bovendien is er dus duidelijk een volle witte lijn. Volgens mij was de agent alreeds te laat en mocht hij helemaal niet meer naar rechts.
Terwijl ik wel naar links de baan mag blijven volgen, want daar staan stippellijnen.
---
De frustratie is niet voor de agent maar gewoon tov van die rotonde. Ik vind die rotonde gewoon levensgevaarlijk.