Mr.Anderson
Well-known member
Ik wist al genoeg door die opening. Ik haat Noord-Fransen.Vandaag weer een gezellige Fransman
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist al genoeg door die opening. Ik haat Noord-Fransen.Vandaag weer een gezellige Fransman
Hoe zie je het verschil tussen andere Fransen?Ik wist al genoeg door die opening. Ik haat Noord-Fransen.
Als er 59 of 62 op de nummerplaat staat he.Hoe zie je het verschil tussen andere Fransen?

Weer iets bijgeleerd.Als er 59 of 62 op de nummerplaat staat he.![]()
Aja, die unsure achter mijn post was omdat ik dacht dat je het op het uiterlijk van de persoon had, dus wou zeker niet verkeerd overkomen.Weer iets bijgeleerd.
Ik had zelfs niet door dat er nog een klein nummer op een plaat stond.

*voorsorteringsstrookMeerdere keren aan geërgerd deze week:
- Van die pipo's die zich niet geheel netjes op een strook zetten om af te slagen (weet niet de correcte term), zoals je hier kan zien. Ze staan dan nog met een redelijk stuk van hun auto op de gewone baan staan zodat je er dus toch nog moet achter staan wachten. Zo f*cking ergerlijk en zeker op smallere banen. En dat is meer en meer.
- Andere pipo's die niet gewoon mooi tot aan de stopstreep aan de verkeerslichten rijden met als gevolg dat uw beurt wordt overgeslagen. Wat is daar nu toch de bedoeling van? Ik heb al sommigen gezien die een volledige autolengte openlaten voor hun.
In dezelfde grootte orde: mensen die afslaan en die de bocht afsnijden ipv mooi op hun vak te blijven. Jij komt soms aangereden en kan niet rijden tot de stopstreep omdat daar weer iemand zijn bocht afsnijdt en quasi op jouw vak terecht komt.Meerdere keren aan geërgerd deze week:
- Van die pipo's die zich niet geheel netjes op een strook zetten om af te slagen (weet niet de correcte term), zoals je hier kan zien. Ze staan dan nog met een redelijk stuk van hun auto op de gewone baan staan zodat je er dus toch nog moet achter staan wachten. Zo f*cking ergerlijk en zeker op smallere banen. En dat is meer en meer.
- Andere pipo's die niet gewoon mooi tot aan de stopstreep aan de verkeerslichten rijden met als gevolg dat uw beurt wordt overgeslagen. Wat is daar nu toch de bedoeling van? Ik heb al sommigen gezien die een volledige autolengte openlaten voor hun.
dit, dat is me ook al opgevallen. op mijn werk-woon route heb ik zoveel van die voorsorteerstukken, die dikwijls tien meter langs zijn en dan wachten ze tot de laatste meter om op dat vak te gaan staanMeerdere keren aan geërgerd deze week:
Het volgende beeld toont de oplossing: voorbij de stopstreep gaan staan en dus technisch gezien gewoon door het rood rijden.hier ene caught red handed: https://maps.app.goo.gl/Y6A5PkZzeuiTLUmX8
Ik ben daar zelfs al eens gewoon voor gaan staan met mijn auto. Ze worden dan kwaad.En bij dat van die stopstreep ben ik al uitgestapt om te gaan zetten dat ze vooruit moeten. Ze vallen dan allemaal uit de lucht, precies nog nooit van gehoord.
De variant daarvan zijn de mensen die dat doen en dan terwijl het rood is voortkruipen terwijl iedereen stilstaat. Dikke fun met al die start-stopsystemen.Ik ben daar zelfs al eens gewoon voor gaan staan met mijn auto. Ze worden dan kwaad.
Hopelijk zit het daarmee goed in hun hoofd dat ze geen autolengte meer moeten tussenlaten.
Ik ken een paar mensen die dat doen. Ze hebben allemaal ADHD en 'vervelen' zich gewoon tijdens het stilstaan, dus dat lossen ze zo op. Ik vind het zelf ook irritant.De variant daarvan zijn de mensen die dat doen en dan terwijl het rood is voortkruipen terwijl iedereen stilstaat. Dikke fun met al die start-stopsystemen.
Viel idd wel op ja..De eerste zonnige dag is er en de arrogante motards begeven zich ook uit hun winterhol. Heb zelf 10 jaar motor gereden dus ik zeg dit niet vanuit een vooroordeel maar ffs wat zit daar een bende ongeduldige lamzakken bij. Toeteren, revven gelijk zot als ze efkes niet doorkunnen, filteren aan 100 per uur, vlotjes rechts inhalen etc. Het zou hen sieren zich wat normaler door het verkeer te begeven.