Dit is inderdaad zot. En zonder te kijken vaak.Bakfietsen zijn nog erger.
Die smijten letterlijk hun kind voor uw auto
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is inderdaad zot. En zonder te kijken vaak.Bakfietsen zijn nog erger.
Die smijten letterlijk hun kind voor uw auto
Ja, die hebben een kreupelzone ipv een kreukelzone natuurlijk...Dit is inderdaad zot. En zonder te kijken vaak.
Wegenbouw valt ook onder het bouwverlof, veel verder moet je niet zoeken naar een verklaring.Ze doen het weer, wegenwerken op de E17.
Zeg Pol, zouden we dit tijdens het bouwverlof doen wanneer het best rustig op de baan is?
Nee jom zot, beter beginnen als iedereen terug moet werken! Das meer miserie voor de mensen!

Vorige week ene die aan 90 links reed zodat ik er niet voorbij geraakte. Er zat al ne wagen achter mij dus ik geraakte ook niet meer weg.mensen die tegen 100 op de linkerrijstrook een camion of camper inhalen en zo een hele rij auto's ophouden

Welke wagen?Ergernis van mijn eigen wagen: al 2x dat die onterecht een noodstop doet.
Een obstakel rechts dat hij blijkbaar als voor mij ziet.
1x bij het inhalen van een fietser. (zone 30 dus viel nog mee)
Nu op een 70 baan waar ik 76cc rijd op links en de auto rechts voor mij bruusk remt om af te slaan.
Geen obstakel voor mij, maar auto dacht blijkbaar van wel.
Buiten het verschieten ook nog chance dat er niemand kort achter mij reed anders zat die er waarschijnlijk op en zouden ze me verdenken van brake-check.
Hoor ik hier een fan van den E19?- oud menske dat nog niet eens 50 haalde op een steenweg waar 70 toegelaten is
- mensen die tegen 100 op de linkerrijstrook een camion of camper inhalen en zo een hele rij auto's ophouden
- mensen die na het inhalen zich niet terug naar rechts bewegen
- een grote berg mongolen die rechts rijden op de autosnelweg en menen dat als ze hun pinker opzetten, ze het recht hebben om zich in het kleinste gat links tussen te wurmen

Kunt ge het eens tekenen, want ik snap het niet goed eerlijk gezegd. Voorrang verlenen aan iemand die van achter u komt?Nu hebben ze hier vandaag,op een kruispunt haaientanden op een fietspad (tweerichtings, gescheiden) gezet naast de baan voor auto's, maar daarop staan er geen haaientanden.
Dus auto's moeten geen voorrang verlenen aan anderen die van links komen maar fietsers wel?
Stel dat ik van de richting kom vanwaar fietspad rechts van de baan ligt. Moet je dan eigenlijk voorrang geven aan auto's die van achter en voor u komen? Op wegcode.be staat voorrang verlenen maar niet aan wie.
Snap niet waarom dat fietspad niet gewoon doorgetrokken word en fietsers altijd voorrang krijgen.
Grote gevaar op dat kruispunt is eigenlijk gewoon slechte zichtbaarheid naar elkaar toe, kan met een beetje wil en moeite opgelost raken maar ja driehoekjes tekenen is makkelijker ... Voor auto's vanuit richting kant fietspad zie je fietsers idd slecht aankomen maar doe daar dan iets aan.
E314.Hoor ik hier een fan van den E19?
Als dat effectief alles is, dan is dat gewoon een kruispunt met voorrang aan rechts, ook voor de fietsers. Er zou eigenlijk van hogerhand eens moeten gestart worden met gemeentes bestraffen die dergelijke gevaarlijke, verwarrende wegmarkeringen aanbrengen.Afbeelding is wat groot uitgekomen maar dit dus, borden staan er niet.
![]()
Mercedes CLAWelke wagen?