Waarschijnlijk dit consoort gedrocht? Het ziet er niet alleen debiel uit, het is het ook.
V20 fatbike kopen? Bestel jouw nieuwe elektrische fatbike van QM Wheels bij fatbikes.be. De V20 Fatbike is de meest verkochte fatbike van Nederland.
www.fatbikes.be
Er staat ook dit bij. Tenenkrullend vind ik dit:
Fatbike v20 opvoeren
Wil jij je Fatbike V20 opvoeren? Dan is het goed om te weten dat dit absoluut niet mag! Doordat de Fatbike volgens de wet als fiets wordt gezien, is de maximumsnelheid 25 kilometer per uur. Daarbij komt ook dat de accu niet meer vermogen mag kunnen leveren dan 250 Watt. Natuurlijk zijn er manieren om dit te omzeilen en om je Fatbike op te voeren, maar verstandig is het. De manier om dit te doen, is door je huidige display te vervangen door een display waarin de nodige aanpassingen zijn gedaan. Vergeet niet dat het ontzettend gevaarlijk is om je fatbike V20 harder te laten rijden dan de maximale toegestane snelheid en je in het geval van ongelukken ook problemen kunt krijgen met je verzekeraar. Je kunt je voorstellen dat wanneer jouw fatbike harder gaat dan de maximumsnelheid, de kosten door je verzekeraar volledig op jou kunnen worden verhaald. Denk dus heel goed na voordat je ook maar een poging doet om je Fatbike V20 op te laten voeren.
Kan dit ergens gemeld worden ofzo? Want ik vind dit echt degoutant. Bijna even degoutant als de pop-up van hun nieuwsbrief met de 2 coolste jongens van een jaar of 15 op zo'n schlemiel van een fiets. Zum kotsen. Ik hoop oprecht dat hier asap gepaste wetgeving rond komt.
Edit: 't zal eerder max 14 jaar zijn
Afbeelding Schermafbeelding-2025-06-04-195214 gehost op ImgBB
ibb.co