Cruisecontrol?Mag ik vragen, waarom mondjesmaat inhalen?
Mag ik vragen, wat is de relevantie in het verhaal betreffende de voorrangsregel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cruisecontrol?Mag ik vragen, waarom mondjesmaat inhalen?
Omdat ik al de ganse autostrade tegen 120 KM CC reed en hij reed iets trager dan ik op het rechtse, dan haal je vervolgens mondjesmaat in.
Ik was er trouwens nog vergeten aan toe te voegen dat er voor die auto met zijn paardentrailer helemaal NIEMAND reed. Waarom meneer per se aanstalten maakte om naar links te komen in de eerste plaats was mij al onduidelijk.
Cruisecontrol?
Mag ik vragen, wat is de relevantie in het verhaal betreffende de voorrangsregel?
Da’s een pijltje om vooruit te gaan in Google Maps. Van mij mogen ze dat wel weghalen van het wegdek.Wat is er eigenlijk mis met het linker rijvak van Gent naar Antwerpen op de E17?
Om de zoveel meter een een hobbel.
Op Google maps is het min of meer zichtbaar
![]()
Ik heb hier afgelopen weekend toevallig gereden (baan die ik niet vaak gebruik), en dit was exact wat ik mij ook afvroeg. Ik dacht eerst al dat er iets scheelde aan mijn auto.Wat is er eigenlijk mis met het linker rijvak van Gent naar Antwerpen op de E17?
![]()
Wat is er eigenlijk mis met het linker rijvak van Gent naar Antwerpen op de E17?
...
idd, is al enige tijd zo. de eerste keer had ik ook zo van, hm, is het de auto of het wegdek? maar op sommige plekken vrij goed zichtbaar. beter gewoon op de middenstrook rijden.

Waarom zou de fietser dan een voordeel hebben? Voorrang negeren en daardoor ongeval veroorzaken is voor elke weggebruiker hetzelfde.Fietsers op een rondpunt met fietspad met haaientanden, die maar doorfietsen alsof ze voorrang hebben en van hun tak maken als ik hun erop attent wil maken
Maar ik geval van ongeval, fietser voordeel zeker?

Hij kon rechts inhalen dus ik kon eigenlijk ook rechts rijden, maar enorm links plakken vond ik het niet.
Waarom zouden ze die dan moeten opschrijven?Dat zijn van die zaken waar je zou willen dat ze eens consequent al degene in dat treintje links opschrijven. Als dat genoeg zou gebeuren gaat dat er ook wel uit.