Ik kom er niet zo veel meer, maar zijn niet al die vaste borden weggehaald om geen conflict te geven met de matrixborden?Als ik mij niet vergis staan over heel de ring op alle plaatsen waar het moet ook borden met 100km/h.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom er niet zo veel meer, maar zijn niet al die vaste borden weggehaald om geen conflict te geven met de matrixborden?Als ik mij niet vergis staan over heel de ring op alle plaatsen waar het moet ook borden met 100km/h.
Nee!roetbakken. Camionetten met een wolk blauwe damp achter. Oud Mercedes C/E klasse met zwarte wolken. Oude ford focussen…
Van de baan ermee gvd![]()
Ik kan hem (nog) niet loslaten.De reden waarom ik het vraag is omdat ik ergens eens heb gelezen dat de ring sowieso beperkt is tot 100km/u.Wat @Oldschool_Chemist zegt klopt volledig.
Als je twijfelt moet je je voorstellen dat je net van die oprit komt ingevoegd, je hebt dan nergens een beperking gezien van 100, dus mag je 120.
9 van de 10 keer met een Poolse nummerplaat oproetbakken. Camionetten met een wolk blauwe damp achter. Oud Mercedes C/E klasse met zwarte wolken. Oude ford focussen…
Van de baan ermee gvd![]()
9 van de 10 keer met een Poolse nummerplaat op

Idd..Het is weer van dat. Serieus mistige ochtend en zoveel onnozelaars die zonder licht rijden. En kijk, je kan dat vergeten, maar als je dan je lichten trekt en ze hebben het nog altijd niet door ?! Seriously...

Hij heeft wel gelijk. Die twee aan de overkant mogen daar ook niet staan.Deze nacht heeft mijn auto bezoek gehad van een (imo) overijverige agent. Ik stond hier geparkeerd, ongeveer op 'aat' van koffiestraat en deze morgen zat er een parkeerboete onder mijn ruitenwisser. Al tientallen keren daar gestaan en nooit iets gekregen, maar nu was het opeens een probleem.
Als je hier dan ze soms driedubbel geparkeerd ziet staan op het voetpad om toch maar geen extra meters te moeten lopen naar de slager, bakker of ...![]()
Toch niet helemaal onterecht? Om jouw wagen te passeren moeten mensen over het verdrijvingsvak rijden?Deze nacht heeft mijn auto bezoek gehad van een (imo) overijverige agent. Ik stond hier geparkeerd, ongeveer op 'aat' van koffiestraat en deze morgen zat er een parkeerboete onder mijn ruitenwisser. Al tientallen keren daar gestaan en nooit iets gekregen, maar nu was het opeens een probleem.
Als je hier dan ze soms driedubbel geparkeerd ziet staan op het voetpad om toch maar geen extra meters te moeten lopen naar de slager, bakker of ...![]()
Nooit gezegd dat het onterecht was, eerder dat het regelneverij is.Toch niet helemaal onterecht? Om jouw wagen te passeren moeten mensen over het verdrijvingsvak rijden?

Haha, ik had hier gisteren ook zo’n geval.Op een dag ga ik eens een mistlichtrijder uit zijn auto sleuren, moorddadig wordt ik er van.
Ja het is belangrijk om gezien te worden, ja er gebeuren ongevallen in de mist. Nee als ik al kilometers in een treintje achter u rijd, ga ik niet plots vergeten dat ge er zijt en op u in rijden.![]()

Het stilstaan op de eerste helft van de brug compenseert veel.Er zijn nieuwe trajectcontroles geïnstalleerd in beide rijrichtingen over het viaduct van Vilvoorde; volgens wegenenverkeer zouden ze (nog) niet geactiveerd zijn maar daar geen veel mensen hun broek aan scheuren...
Zeker op het traject binnenring waar je max 50 mag, en waar 90% van de chauffeurs al accelereert tot 100km/u op het laatste stuk viaduct, terwijl het traject nog een heel stuk verder loopt (er staan expliciete borden dat je maar 50 mag tot vlak voor de afrit richting E19).
Het stilstaan op de eerste helft van de brug compenseert veel.

Het stilstaan op de eerste helft van de brug compenseert veel.