Ik zet mijn auto alleen maar op privéparkings, zij het mijn gereserveerde spotjes op het werk, een ruime plaats in de stad of mijn dubbele overdekte plaats thuis. Ik heb in totaal 2x mijn wagen op straat gezet en ook aan de winkel sta ik op een laadplaats die heel ruim is.
En toch... Schade aan de bestuurdersdeur van iemand (wss collega) die er langs heeft geschuurd met een tas. Zeer diepe kras op mijn bumper van iemand die er langs is geschuurd toen ik hem 6m had, krasje van iemand die er met zijn/haar ring op heeft getikt of whatever. Klein krasje vanachter van toen mn vriendin er op stond een bak uit mijn auto te halen, ondanks mijn protest, om die vervolgens op de bumper ff te kletsen zodat ze haar greep wat beter kon zetten...
Zelf heb ik een klein krasje van toen ik de klep opende op de enige plek waar een uitstulping was in het plafond van de parking. Daar liep dan een kabel en koffer is tegen die rubber gekomen. Ik heb de verfstift gekocht om dat te fixen maar nog steeds niet gedaan.
Behalve die diepe kras op de bumper allemaal uit te buffen. Ik heb me er bij neergelegd dat ik elk jaar gewoon eens een volledige deep cleaning + buffen ga laten doen voor al die zever.