Mr.Anderson
Well-known member
Wat een loser man. Volledig in fout en wanneer men erop spreekt nog eens de stoere vent uithangen tegen een oudere vrouw.Miljaar, staat er een onverlaat de oprit van mijn buurvrouw te blokkeren terwijl die thuiskomt, ik sta erachter. Antwerpse hangjongere naast het voertuig. Toeter toeter door de buurvrouw, half minuutje wachten tot die zich verzet want eerst wat tamtam maken tegen het dametje van 65 en dan keitraag naar zijn wagen en dan hyper agressief auto verzetten.
Die verzet zich dan helaas naar mijn oprit, ik toeter lichtjes om de aandacht te trekken en signaliseer dat dit geen oplossing is voorlopig want ik moet daar zijn. Gelukkig niet langer een probleem, want de persoon die hij moet hebben komt hem tegemoet en hij kan zijn Albert Heijn zakkie afgeven. Achter mij toeteren er al anderen want we staan nu al twee minuten te koekeloeren voor niks. Ik neem aan dat hij weer verder gaat met zijn dag. Mensen achter mij toeteren weer. Komt ie tergend traag af de oprit gereden terwijl ie kijkt en gebaren werpt. En ik gebaar dat ik hem doorlaat zodat ik mijn oprit opkan. Maar hij staat nu stil half op de baan, half op de oprit.
Ik roep uit mijn raam: "Ik wil gewoon op mijn oprit hoor, thanks."
Hij : "Ja en hoe cha je dat oplossen man?" *pedant Hollands klankje gratis erbij*
Ik : "Gij zijt de juiste richting aan het uitgaan dus als ge nog even verder rijdt is het opgelost."
Hij : "Kom straat verder, kom, kom."
Ik : "Kom, rij gewoon door, ik wil gewoon naar huis."
Hij weer : "Hoe chaan we dit oplossen man?"
Ik schiet, toegegeven, in colère want dit was echt absurd aan het worden : "Ik ga hier toch duidelijk mijn auto zetten of wat dacht ge?"
En dan rijdt ie scheldend door. Begrijp wie begrijpen kan. Ik schaam mij al half dat ik roep op het straat, laat staan dat ge zo door het leven gaat dat ge als een debiel mensen blokkeert en oude besjes intimideert.
Dat was dan natuurlijk een viertal twijgen en een krop broccoli aan elkaar gebonden in een hoodie. Ik wil gewoon aan mijn eten beginnen, clown.
Sukkelaar.
"

Pinken was ook te altijd te lastig blijbaar.