Kunt ge gevaarlijke chauffeurs eigenlijk rapporteren aan de flikken? (Via da online loket is 't enkel voor misdrijven, verloren ID, etc.)
Vanmorgen hier 50m van mijn deur:
Aan beide kanten mag geparkeerd worden, waardoor de rijbaan zelf redelijk smal is. Maar ge kunt elkaar kruisen als ge rechts genoeg rijdt.
Zag ene afkomen van den andere kant, dus vertraag wa en ga al zoveel mogelijk rechts rijden. Rijdt die toch nie bekan in 't midden van de baan zeker? En i.p.v. dat em zijne Tesla model Y doet uitwijken, laat em van 't verschieten zijn stuur los...
Op weg naar huis, in dezelfde straat maar
bij een wegversmalling 500m daar vandaan:
Der komt nen auto van de andere richting, die voorrang heeft, dus ik vertraag tot stilstand.
Den BMX X5 achter mij vond da blijkbaar enerverend, schiet mij ineens langs links voorbij op nog geen 5cm van mijne spiegel, vlamt door die versmalling en rijdt bijna recht op de voorbumper van diene tegenligger. De madam die hij/zij bijna aangereden had moest eerst een paar seconden bekomen vooraleer ze verder kon rijden.
Wa verderop zie ik die de straat inrijden waar ik woon. Die woont blijkbaar 150m verderop...
Mijn bloed kookte echt. Ge moest echt al een mentaal gehandicapte blinde mol zijn om te denken da ge daar zonder gevaar kon inhalen.