Miljaar, ik ga wat yogaklassen en massages doen want ik zit veel te opgefokt in de auto.
De laatste twee weken driemaal dat er een beunhaas/linksrijder mij gewoon verschrikkelijk ergert op dezelfde manier. Maar elke keer heb ik meer zin om destruction derby te gaan spelen.
Eerste keer kwam ik terug van een zakenreis, CC op 125 en rechts aan het rijden op een baan met 4 rijvakken. Vrachtwagen komt er aan over 100m, ik zie een dame linksachter mij iets sneller aankomen en ik pink zodat zij kan opschuiven. Ik wacht... En wacht... Zij blijft aanhouden. Bon, blinde mol dus ik geef even gas zodat ik genoeg ruimte voor haar wagen heb om veilig in te voegen en door te rijden. Flikkert die met haar lichten. Echt zo vreselijk enerverend.
Dan twee dagen erna. Antwerpse ring. Vier baanvakken breed ook. Busje op baanvak tweede van links 90 aan het rijden. Links erlangs een onnozelaar tegen 91 verder aan het rijden. Al de rest mag wachten. Ik heb hier de laatste tijd nog amper geduld voor, dus ik ga er gewoon langs via rechts. Flikkert die voorbijstekende wagen met zijn lichten als een gek terwijl het echt nog 500m duurt voor ie er langs is en inmiddels een hele file heeft gemaakt.
Dan gisteren eenzelfde scenario, maar op een baan met twee baanvakken. 120km/u limiet, vrachwagencolonne van 6 die 100-ish rijden. En dan een onnozelaar die er tegen 101 voorbijgaat. Een hele file om 20u45 omdat een onnozelaar in zijn wagen is gestapt. Versnel dan toch even naar 120 man man man.