Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knooppunt Antwerpen-Zuid richting Gent/Brussel is ook altijd feest. Hoeveel ik er daar niet over de volle witte lijn of het verdrijvingsvak heb zien rijden omdat ze toch op het laatste moment besluiten toch richting Kennedytunnel/Craeybeckxtunnel/A12 te rijden ipv het rijvak dat ze op dat moment volgen... Bijna wekelijks prijs daar.Zondag op datzelfde punt iemand iemand op de pechtstrook van de E313 achteruit zien rijden om dan toch nog de E34 te pakken. Ook een mooi staaltje van extreme schrik van een beetje omweg te pakken/zinsverbijstering.

Een vluchtje Deurne > Charleroi gaat sneller zijnIk zou vrijdag vanuit de Antwerpse haven naar Luchthaven Charleroi moeten, 3uur volgens google, jongens toch
Heb een vlucht in de vroege avond, maar zou dan al bijna op de late middag moeten vertrekken.
Combo Kennedytunnel en Ring van Brussel is ook wel de grootste kutroute die je kan hebben in België denk ik.

Helaas geen vluchten tussen die havensEen vluchtje Deurne > Charleroi gaat sneller zijn![]()

Mensen die zwaar gebaren zijn doorgaans ongevaarlijk. Tzijn die types die niets doen en dan gewoon uitstappen waar je de raampjes voor moet optrekken.Eentje van vorige week, maar wel weer een topper om het jaar in te zetten:
Stond links voorgesorteerd om linksaf te slaan. Logisch.
Rechts naast mij een auto (normaal dan voor rechtdoor of rechts)
Groen... blijft naast mij rijden om ook links te gaan.
Achter mij niemand, dus ik denk wacht maar jongeuh.
Toeterconcert en eens afgeslaan komt die rechts naast mij rijden en hevig gebaren.
Ik gebaar terug van WTF, ik heb wel voorrang hé.
Smijt zich voor mij en trekt handrem op.
Ik ontwijk hem, komt terug naast mij hangen, gebaren om het aan de kant van de weg uit te vechten.
Ik geef hem een duimpje (in de zin van "flink jongen, goed bezig")
Hij interpreteerde het waarschijnlijk als "ok, let's go".
Vertraagde en bleef heel de baan tot licht voor brug E313 op een 50 meter achter mij hangen.
Rood licht dus ik dacht "fuck".
Meneer kwam links naast mij staan, gunde me geen blik en sloeg linksaf om rechtsomkeer te maken.

In een heel nauwe straat naar uwe auto lopen, recht in m'n ogen kijken terwijl ik kom aangereden, en toch uw deur openzwaaien om in te stappen zodat ik alles mag dichtgooien of ik rij uw deur af.
Ook al genoeg meegemaakt. Op zo'n moment wil ik een wagen waar ik me niks van moet aantrekken en ik die deur eraf kan rijden. Of gewoon zoiets:
Ik heb al beter gehad, iemand die zijn deur opendeed terwijl ik voorbijreed. Hels geluid terwijl mijn spiegel er af vloog.In een heel nauwe straat naar uwe auto lopen, recht in m'n ogen kijken terwijl ik kom aangereden, en toch uw deur openzwaaien om in te stappen zodat ik alles mag dichtgooien of ik rij uw deur af.
Ook nog wel een leuke anekdote in die stijl.Ik heb al beter gehad, iemand die zijn deur opendeed terwijl ik voorbijreed. Hels geluid terwijl mijn spiegel er af vloog.
Ne oude mens die mij niet had zien aankomen blijkbaar. Ahja, niet kijken voor ge uw deur openzwiert op een drukke baan.
Levensgevaarlijk dit. De baan ligt vol brokstukken, overal waar je kijkt.De laatste dagen toch wel voorzichtig geweest als ik achter een vrachtwagen reed. Op heel veel plaatsen zie je stukken ijs op de baan liggen die van het dak van een oplegger zijn gevallen. Gelukkig nog nooit iets mee voorgehad. Maar sommigen hebben minder geluk.
![]()
Inez komt met de schrik vrij wanneer ijsplaat voorruit doorboort op E19: “Ik ben blij dat ik geen passagier bij had”
Inez uit Gooreind (Wuustwezel) kwam er maar met de schrik van af toen ze maandag rond 16.15 uur op de E19 richting Nederland reed. Onderweg naar huis vloog aan de afrit Kleine Bareel plots een ijsplaat van een vrachtwagen, die ging door haar voorruit. “De scherven en ijsbrokken lagen tot in de...www.nieuwsblad.be
"De transportfirma van de vrachtwagen werd ondertussen door Inez aangeschreven, maar die meldde haar dat een chauffeur van een andere firma met de oplegger reed."De laatste dagen toch wel voorzichtig geweest als ik achter een vrachtwagen reed. Op heel veel plaatsen zie je stukken ijs op de baan liggen die van het dak van een oplegger zijn gevallen. Gelukkig nog nooit iets mee voorgehad. Maar sommigen hebben minder geluk.
![]()
Inez komt met de schrik vrij wanneer ijsplaat voorruit doorboort op E19: “Ik ben blij dat ik geen passagier bij had”
Inez uit Gooreind (Wuustwezel) kwam er maar met de schrik van af toen ze maandag rond 16.15 uur op de E19 richting Nederland reed. Onderweg naar huis vloog aan de afrit Kleine Bareel plots een ijsplaat van een vrachtwagen, die ging door haar voorruit. “De scherven en ijsbrokken lagen tot in de...www.nieuwsblad.be