Gisteren afwisselend stapvoets tot stilstaand verkeer in het centrum.
Moment dat we bij een inrit(rechts) naar achtergelegen parkeerplaats/winkels komen, laat ik een gat, zodat eventuele tegenliggers die daar moeten zijn er in kunnen.
Kerel achter mij vond het niet leuk, claxonneren/flikkeren/héél dicht op mij rijden en gassen.
De rest van de rit constant afstandje laten om dan op te trekken tot net achter mij.
Precies of daarmee gaat de file opgelost worden .
Om hem extra te kl*ten: spiegels naar binnen...i don't see you MF....en maar op zijn stuur kloppen.
Dag van idioten blijkbaar, want net ervoor had ik aantrek van een andere:
Ik sta op voorrangsbaan van rechts, ik moet rechts, maar slagboom spoor is dicht.
Kerel die van links komt en rechtdoor moet (staat net voor het kruispunt zoals het hoort)
Slagboom open, ik vertrek, hij ook.
Wanneer hij door had dat ik niet van plan was te stoppen, deed hij het wel, maar eveneens met een hoop getoeter en gebaren.
Ik bedankt vriendelijk en rijd door.
Dan vertrok hij terug, de pas afsnijdend van mijn achterligger (die ook voorrang had en waarop die begon te claxonneren).
Heeft dan even wild gebarend achter mij gereden. (vuist en naar de kant wijzend).
-Fuck, ik moet daar naar de kant, moest nog aan de Post zijn. We zien wel....
Ik rijd de parking op, meneer rijd door, recht voor zich uit starend. Niks gebeurd.