Wat wil je bereiken met vreemde mensen te fotograferen?Ik zou stoppen, mij omdraaien en even een foto trekken van Mevrouw.
Blijf gewoon wandelen en trek u daar niks van aan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat wil je bereiken met vreemde mensen te fotograferen?Ik zou stoppen, mij omdraaien en even een foto trekken van Mevrouw.
Ben het nagegaan. Die kleine borden zijn blijkbaar al in opspraak gekomen waardoor ze die verzet hebben en een 2e aan de linkerkant bij. Ook zou een rechter geoordeeld hebben dat deze borden te klein zijn (40x60cm mag enkel in uitzonderlijke gevallen) maar een andere rechter heeft dat overruled want "er staat nergens wat de uitzonderingen zijn, dus Gent mag die borden gebruiken".
Zeg dat dan gewoon dat ge de mensen het geld uit de zakken wilt kloppen hé!!![]()
En volgende maand liggen die borden mogelijks dan volledig afgebroken op het fietspad (en op de camera iemand met een masker op). En dan in de HLN krant de burgemeester die stomverbaasd is met de beroemde slagzin: "Wie doet nu zoiets?"Boete in de bus gehad van stad Gent. Blijkbaar staan er nu van die kleine zonale borden (40x60cm) ter hoogte van den Bowling - ge moogt niet meer door dat stuk van de Overpoort tenzij met toelating. Niet gezien natuurlijk - wat wil je in een straat vol met lichtreclame en afleiding..
Ik vind dat echt onrechtvaardig. Zet daar dan een gewoon C3 bord gelijk overal
Iedereen kent dat. Iedereen ziet dat direct. Maar nee, bewust kleine witte bordjes zetten zoals er al 1000 in het straatbeeld staan.
Ben het nagegaan. Die kleine borden zijn blijkbaar al in opspraak gekomen waardoor ze die verzet hebben en een 2e aan de linkerkant bij. Ook zou een rechter geoordeeld hebben dat deze borden te klein zijn (40x60cm mag enkel in uitzonderlijke gevallen) maar een andere rechter heeft dat overruled want "er staat nergens wat de uitzonderingen zijn, dus Gent mag die borden gebruiken".
Zeg dat dan gewoon dat ge de mensen het geld uit de zakken wilt kloppen hé!!![]()

Ik kom daar vaak en ik vind dat bord echt niet onduidelijk hoor. Eén van de eerste keren dat ik er kwam was er een omleiding (ipv zoals ik nu rij) en ik ben daar gepasseerd en ik zag dat ik er niet in mocht, ben daar dan linksaf geslagen.En volgende maand liggen die borden mogelijks dan volledig afgebroken op het fietspad (en op de camera iemand met een masker op). En dan in de HLN krant de burgemeester die stomverbaasd is met de beroemde slagzin: "Wie doet nu zoiets?"
Neen even serieus nu: Alles om de kas te spijzen. Je bent niet de eerste die daarover klaagt. Men is tegenwoordig voor niks meer beschaamd.
Gisteren ook nog (toevallig lol) zo'n bord tegengekomen met een onderbord -->Ik kom daar vaak en ik vind dat bord echt niet onduidelijk hoor. Eén van de eerste keren dat ik er kwam was er een omleiding (ipv zoals ik nu rij) en ik ben daar gepasseerd en ik zag dat ik er niet in mocht, ben daar dan linksaf geslagen.

Je mag sowieso maar 30 in die straat (en vaak trager, veel fietsers en studenten op straat). Als je zo snel rijdt dat je dat bord niet ziet of kan lezen, heb je nog meer problemen dan enkel die boete omdat je er niet mag rijdenGisteren ook nog (toevallig lol) zo'n bord tegengekomen met een onderbord -->
"Verboden toegang tijdens schooldagen van uur x tot uur y.
Uitgezonderd schoolbussen"
Ik heb daar toch even stilgestaan om de volledig tekst te lezen (Niemand stond achter mij dus dat kon dan geen kwaad)
vooraleer ik begreep van: Ah vandaag mag ik er wel erdoor rijden.
Dat bord is ook erg duidelijk maar als je daar als vreemde komt - je hebt als het druk is maar 1 secondje om héél die tekst te lezen hé![]()

Dat dus... Verkeersborden zouden in 1 oogopslag duidelijk moeten zijn. Je zou geen hele tekst moeten zitten lezen voor je weet wat er juist bedoeld wordt.Dat bord is ook erg duidelijk maar als je daar als vreemde komt - je hebt als het druk is maar 1 secondje om héél die tekst te lezen hé![]()
Dat dus... Verkeersborden zouden in 1 oogopslag duidelijk moeten zijn. Je zou gaan hele tekst moeten zitten lezen voor je weet wat er juist bedoeld wordt.

Je mag sowieso maar 30 in die straat (en vaak trager, veel fietsers en studenten op straat). Als je zo snel rijdt dat je dat bord niet ziet of kan lezen, heb je nog meer problemen dan enkel die boete omdat je er niet mag rijden![]()
het is nu eenmaal enorm complex geworden tegenwoordig.Belgie is ook een van de weinige landen die toelaat om je mistlichten aan te zetten in de regen. Echt ongelofelijk irritant.Dubbele led mistachterlichten in de gietende regen op E40 Brussel-Luik in de avondspits.
Echt fantastisch, het beetje zichtbaarheid’dat je nog had was volledig herleid naar quasi noppes door de felle rode gloed op uw voorruit van de weerkaatsing op de regendruppels.
. Daar moet ge toch een next level gefrustreerde mongool voor zijn.Was dat een rode? Dan heb ik die ook zien rijden op de E314 in de buurt van Leuven. Inderdaad een ongelooflijke debiel.Gisteren aan het aanschuiven in de file (stapvoets/stilstand) op een tweevaksweg. Voor mij op het linkervak een VW caddy die helemaal uiterst rechts op dat vak bleef rijden zodat er zeker geen moto langs kon in de regen. Daar moet ge toch een next level gefrustreerde mongool voor zijn.
Was dat een rode? Dan heb ik die ook zien rijden op de E314 in de buurt van Leuven. Inderdaad een ongelooflijke debiel.

Zo klein zijn die niet, maar ga eens 1 stap achteruit van je link en kijk nog eens. Beeld u dan in dat daar constant lawaai is, constant volk dat over straat loopt en fietst waardoor uw kop moet ronddraaien als een radar, rumoer, lichtshows, ...Is dat dit? https://www.google.be/maps/place/Nachtwinkel+Nachtwacht/@51.0406137,3.7255325,3a,41.1y,195.15h,91.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_kAzH9fdmZsqYyhubwjXNA!2e0!7i16384!8i8192!4m14!1m7!3m6!1s0x47c371575f8ef999:0x7bc7463f72bfda58!2sOverpoort+Bowling!8m2!3d51.0404633!4d3.7254286!16s/g/1pxwmcj0q!3m5!1s0x47c371576027ee43:0xb58d01d3ff215ed9!8m2!3d51.0403887!4d3.7254382!16s/g/11f37t2wtm?entry=ttu
Ziet er toch zo klein/onduidelijk niet uit?
Of gewoon heel die borduur doortrekken richting links, zodat er eerder een bocht naar links gemaakt wordt met een "zijwegje" aan de rechterkant (eigenlijk rechtdoor dus). Buiten die 2 verkeersborden schreeuwt dat kruispunt eigenlijk dat je daar rechtdoor moet rijden.Eigenlijk zou die doorgang nog smaller gemaakt moeten worden door het voetpad nog breder te maken zodat er duidelijk verwacht wordt dat daar niet veel auto's horen te passeren.

Idem voor diegenen die op E19 aan de fastned voorbij steken.Mannen die op de snelweg in traag verkeer zitten, invoegstrook van oprit oprijden om iets verder er hun weer tussen te duwen.
Zo 30 automobilisten irriteren, accordeon veroorzaken onnodig en letterlijk 20-30 meter te winnen.
Met de Range Rover is het standoff, dan bumperkleef ik en weiger ik die mannen ertussen. Ze kunnen op hunne kop gaan staan. Degoutant asociaal rijgedrag dat![]()