Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt wel de kleuterklas, jamaar ze hebben mij verplicht als een onnozelaar rond te rijden want ze maken het saa-aai!Jesus christ, wat lees ik hier ineens.
Neem de bus of laat iemand anders rijden als je wil gsm'en.
Het gebeurt niet zomaar dat mensen van de pechstrook worden gemaaid of achterin de file rijden.
Ela, ik rijd dronken naar huis tussen 22u en 2u. Toch geen kat op de baan en ik drink maar 10 pinten. 't Zijn er die er 15 drinken, het kan erger.De zwalpende dronkaard die van het linker naar rechtervak zigzagde die ik enkele jaren geleden tegenkwam en voorbijstak nadat hij een andere bestuurder de berm had doen inrijden is dan toch een tikkeltje erger.
Ronduit een idiote redenering. Ik heb er geen andere woorden voor. Compleet en inherent idioot.Dat zijn 2 compleet andere momenten éh, het voetgebaar van motards was tijdens de file omdat ik me echt letterlijk op het linker vak uiterst links zet als ik er van ver zie aankomen, om dan weer even op autopilot te gaan.
En de fileloze avonden - nachten tussen 22:00 en 02:00 waarbij ik BG posts lees aan 120 km/u zijn op praktisch lege autosnelwegen wanneer iedereen weer van z'n 9 to 5 job al lang thuis is.
Niks praat natuurlijk gsm gebruik achter het stuur goed, maar op een lege snelweg met autopilot en wat muziek op is het natuurlijk wel aangenamer dan in slaap te vallen door continu voor me uit te kijken. Ik blijf heus niet geplakt op m'n smartphonescherm zoals sommigen en m'n aandacht gaat voornamelijk naar het 'verkeer'.
De zwalpende dronkaard die van het linker naar rechtervak zigzagde die ik enkele jaren geleden tegenkwam en voorbijstak nadat hij een andere bestuurder de berm had doen inrijden is dan toch een tikkeltje erger.
Ela, ik rijd dronken naar huis tussen 22u en 2u. Toch geen kat op de baan en ik drink maar 10 pinten. 't Zijn er die er 15 drinken, het kan erger.
Bovendien rij ik dan 100 i.p.v. 120, om te compenseren.
Hou het tof!

Ben blij dat er nog andere mensen zo over denken. Die zogezegde "veiligheidssnufjes" zijn verschrikkelijk. Voeg er nog ISA aan toe dat de EU verplicht heeft op nieuwe wagens en je wordt helemaal gek.Niet echt een ergernis maar gisterenvoormiddag rustig nar huis aan het rijden. Was vrij weinig verkeer. Ik reed achter een wagen en zag dat em links ging afslaan. Ik al rustig minderen naar 50km/h en wat afstand laten.
Kerel stopt (had geen tegenliggers) en em begint rustig af te slaan. Ik had al ingecalculeerd dat als ik op zijn wagen naderde hij al uit de weg zou zijn.
Ineens op mijne dash "REM" en mijne wagen maakt een noodstop terwijl er niets aan de hand was.
Ik begin het echt te krijgen van die technologische snufjes. Lane assist, mijn stuur dat begint te trillen en allerlei geluidjes als ik de middenlijn kruis, nu deze noodstop. Die halve computers van auto's tegenwoordig. Waar is rijplezier naartoe?
Over een aantal jaar verpats ik mijn huidige wagen aan mijn vriendin en koop ik me terug iets "oud" en leuk.
Daarvoor neem ik vlug een lijn coke. Veel kans dat de politie dat ook gewoon goedkeurd, zo'n extra inspanning om alert te zijn.Wacht, moet je niet juist zeggen dat je 140 rijdt ipv 120 omdat je dan "scherper" bent en wakkerder blijft?![]()
Ik ben absoluut een inherent 'zo zo dom' idioot, danku om dit nogmaals te bevestigen samen met m'n onvermogen te oordelen of een baan 'leeg' is.Ronduit een idiote redenering. Ik heb er geen andere woorden voor. Compleet en inherent idioot.
"Sommige mensen doen nog iets erger dan ik!!!"
Zo zo zo dom.
Ik heb 0 vertrouwen in jouw vermogen om te oordelen of een baan 'leeg' is terwijl je hier onzin zit uit te typen. En zelfs op een lege baan moet je gewoon opletten.
De aanwezigheid van een touch screen waar ge even muziek mee skipt of iets dergelijks is volledig anders dan wetens en willens gewoon zitten forummen op uw telefoon achter het stuur van een gevaarte van twee ton dat ge langs andere mensen katapulteert. Het feit dat ge dat wilt rechtvaardigen met het een na het ander domme excuus spreekt boekdelen.Ik ben absoluut een inherent 'zo zo dom' idioot, danku om dit nogmaals te bevestigen samen met m'n onvermogen te oordelen of een baan 'leeg' is.
Dan moet men maar alles verbieden zoals eten, drinken, roken, het gebruiken van een gps, een touchscreen enz. in een auto...
3 sec. onoplettendheid met eender van die zaken en ge hebt het ook vlaggen.
Dan toch nog liever autopilot die automatisch vertraagd/stopt en in noodgevallen zelfs objecten kan ontwijken...
Euhm bij filevorming ben je sowieso wettelijk verplicht om op het linkervak zo ver mogelijk naar links uit te wijken niet enkel als er motards of hulpdiensten aankomen. Reddingsstrook die al ettelijke jaren in voege isDat zijn 2 compleet andere momenten éh, het voetgebaar van motards was tijdens de file omdat ik me echt letterlijk op het linker vak uiterst links zet als ik er van ver zie aankomen, om dan weer even op autopilot te gaan.
.Niet echt een ergernis maar gisterenvoormiddag rustig nar huis aan het rijden. Was vrij weinig verkeer. Ik reed achter een wagen en zag dat em links ging afslaan. Ik al rustig minderen naar 50km/h en wat afstand laten.
Kerel stopt (had geen tegenliggers) en em begint rustig af te slaan. Ik had al ingecalculeerd dat als ik op zijn wagen naderde hij al uit de weg zou zijn.
Ineens op mijne dash "REM" en mijne wagen maakt een noodstop terwijl er niets aan de hand was.
Ik begin het echt te krijgen van die technologische snufjes. Lane assist, mijn stuur dat begint te trillen en allerlei geluidjes als ik de middenlijn kruis, nu deze noodstop. Die halve computers van auto's tegenwoordig. Waar is rijplezier naartoe?
Over een aantal jaar verpats ik mijn huidige wagen aan mijn vriendin en koop ik me terug iets "oud" en leuk.
Ik heb dat in België echter nog nooit weten gebeuren. Ge hebt dikwijls zelfs amper plek om er met uw motor tussen te kunnen.Euhm bij filevorming ben je sowieso wettelijk verplicht om op het linkervak zo ver mogelijk naar links uit te wijken niet enkel als er motards of hulpdiensten aankomen. Reddingsstrook die al ettelijke jaren in voege is.
Niks lastiger als hulpverlener dat je continue moet vertragen of stoppen omdat er iemand in het midden van zijn vak rijdt en dan plots de doorgang blokkeert als het verkeer wat snel stopt.
Tjah dat ga je mij niet horen ontkennenIk heb dat in België echter nog nooit weten gebeuren. Ge hebt dikwijls zelfs amper plek om er met uw motor tussen te kunnen.
De reddingsstrook is relatief nieuw. Geen kat die dat gaat doen. We krijgen de oude fouten nog niet afgeleerd (zoals don't drink and drive, of laat genoeg afstand met uw voorligger), laat staan dat ze iets nieuw gaan introduceren. En boetes, tja, pakkans is weer zo klein dat mensen er zich toch niets van aantrekken.

Hoe kan je nu uit de context bepalen dat het onnodig was?Daar heb je, hopelijk, zelf niet over te beslissen. En zul je wel een goede inschatting moeten maken.
Gegeven de context lijkt het me overduidelijk onnodig. Je kunt je laden/lossen ook elders doen.
Als ik ga winkelen en de auto voor mijn deur parkeer ipv om de hoek omdat ik te mottig ben om twee keer op en af te lopen, sta je duidelijk onnodig andere weggebruikers te hinderen. (zeker in de context van het bewust traag doen)
Waarom moeten mensen er altijd weer het belachelijke extreme van maken?Hoe kan je nu uit de context bepalen dat het onnodig was?
En het is toch niet moeilijk te bedenken dat er genoeg situaties zijn waar je wel vlak voor je deur moet laden en lossen.
Als je meerdere spullen mee hebt die 20kg+ wegen of spullen die heel lang en moeilijk handelbaar zijn, lijkt het me zeer noodzakelijk om zo kort mogelijk bij je deur te lossen.
Niemand gaat (en terecht) daarvoor vijf straten verder parkeren waar er plek is.
Ik rijd sinds kort terug via een andere weg naar mijn werk, waar ik eigenlijk nog maar 15 van de 52km op wegen rijd waar ook auto's rijden. En ook dan is er nog wel iedere dag minstens één idioot die me in gevaar brengt door me de weg af te snijden, mijn voorrang te negeren, op een fietspad te parkeren, me op een gevaarlijke manier inhaalt.Fucking hell, mensen zijn soms gewoon achterlijk.
Vanochtend de oudste naar school gebracht, stukje hoofdbaan onderweg. Niks speciaals eigenlijk: één rijvak per richting, aan beide kant parallel parkeren met de baan. Daarnaast fiets- en voetpad. Rustig op't gemak aan't fietsen, klets daar ineens iemand voor onze neus met z'n rechtervoorwiel het fietspad op. 't scheelde ni veel of ik zat er tegen.
Leer is gewoon parallel parkeren in plaats van voorwaarts in een plek te kruipen waar door ge het fietspad mee neemt. Fucking koe, en dan maar voor zich staren wanneer ik van mijnen tak maak.
Same here, word er gek van. Automatische noodstop bijna wekelijks wanneer ik me achterwaarts in de carport parkeer - ik weet dat ik nog zeker 20cm heb wanneer die ineens een noodstop doet en ik verschiet me keer op keer een ongeluk. Wil dat echt afzetten, maar ge gaat zien dat ge hem dan net eens nodig hebt..Niet echt een ergernis maar gisterenvoormiddag rustig nar huis aan het rijden. Was vrij weinig verkeer. Ik reed achter een wagen en zag dat em links ging afslaan. Ik al rustig minderen naar 50km/h en wat afstand laten.
Kan je zelfs niet meer permanent uitzetten bij wagens van een bepaald jaartal (tenzij met OBDeleven misschien). Bij mijn VW (van 5j oud) wordt dat elke keer als ik de wagen start terug geactiveerd (verplicht vanuit de k*t EU). Net een nieuwe wagen besteld, en daar zal ik ISA ook elke keer moeten deactiveren als ik de auto start. Is wel een knop op het stuur, dus sommige fabrikanten zijn zich gelukkig bewust dat het tot veel frustratie zal leiden als bestuurders dit niet eenvoudig kunnen uitzetten. Heb bewust daar ook voor gekeken, want bij sommige wagens zit dit verstopt in het menu.Same here, word er gek van. Automatische noodstop bijna wekelijks wanneer ik me achterwaarts in de carport parkeer - ik weet dat ik nog zeker 20cm heb wanneer die ineens een noodstop doet en ik verschiet me keer op keer een ongeluk. Wil dat echt afzetten, maar ge gaat zien dat ge hem dan net eens nodig hebt..