kinxton
Active member
Absoluut, maar het stopte niet na het eerste getoeter. Vooral als het 30 sec duurde nadat ik al ingevoegd was.Los van die middenvinger natuurlijk...
Geen olie op het vuur gooien is ook hoffelijkheid.
Voor agressie maak ik me geen zorgen, buiten eens zwaaien met de handen of vies kijken en eens roepen ga ik niet veel doen, dan moet ik echt al koken... En voor m'n eigen veiligheid heb ik toch genoeg 'scherpe tools' liggen mocht ik te maken hebben met een agressor.
Ik had zeker al 5 sec m'n richtingaanwijzer op staan. Waarom die eikel terwijl hij erop staat te kijken dan gas bijgeeft is me een raadsel. Waarom zou ik ter hoogte van Wemmel immers blijven plakken aan de rechterkant of in 't midden als m'n eindbestemming de kust is. Het doorgaand verkeer links en rechts deze die op de ring blijven, verder aan de opsplitsing richting Gent waar er minder verkeer is ga ik mooi weer rechts rijden zoals het moet.3 a 4 meter is geen wagenlengte dus eigenlijk ook van "ik zie een meter dus ik wring me er tussen"
N verstandige mens die niet mee deed aan bumper bumper optrekken-stoppen-optrekken en dan steekt er weer ene tussenom dan daar verder aan 5km/u aan te schuiven

Echt totaal geen idee wat die man bezielde. Was een vrachtwagen van de Colruyt trouwens.