Kan je je redenering wat verder toelichten? Ik begrijp niet hoe je uit de voorgaande discussie deze conclusie trekt.Maar die wet dient om overtreden te worden, dus alle linksplakkers hebben gelijk?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je je redenering wat verder toelichten? Ik begrijp niet hoe je uit de voorgaande discussie deze conclusie trekt.Maar die wet dient om overtreden te worden, dus alle linksplakkers hebben gelijk?
Uw uitleg was "te snel rijden mag, want wetten dienen om overtreden te worden".Kan je je redenering wat verder toelichten? Ik begrijp niet hoe je uit de voorgaande discussie deze conclusie trekt.
Hij snapt het echt niet, inderdaad. Dat was ook al mijn insteek.Uw uitleg was "te snel rijden mag, want wetten dienen om overtreden te worden".
Exact datzelfde kan je toe passen op "links plakken"?
Nee, jij verstopte je achter "het is de wet'.Hij snapt het echt niet, inderdaad. Dat was ook al mijn insteek.
Mogen =/= dienen.Uw uitleg was "te snel rijden mag, want wetten dienen om overtreden te worden".
Exact datzelfde kan je toe passen op "links plakken"?
Ik verstop me niet achter de wet, ik volg en respecteer de wet en geef gewoon aan hoe jouw argumenten kan noch wal rakenNee, jij verstopte je achter "het is de wet'.
Ik verstop me niet achter de wet, ik volg en respecteer de wet en geef gewoon aan hoe jouw argumenten kan noch wal raken
we hebben hem gevonden, hij die nog nooit het verkeersreglement heeft overtreden!Maar dus een linksplakkers mag daar rijden, want wetten mogen overtreden worden?Mogen =/= dienen.
Alsof zeggen dat je de wet respecteert ook wil zeggen dat je nooit het verkeersreglement overtreedtwe hebben hem gevonden, hij die nog nooit het verkeersreglement heeft overtreden!
Ik was mijn vorige comment nog aan het editen.Maar dus een linksplakkers mag daar rijden, want wetten mogen overtreden worden?
Wat een niveau toch weer.we hebben hem gevonden, hij die nog nooit het verkeersreglement heeft overtreden!
Dus onbewust de wet overtreden is gelijk aan de wet niet overtreden? Ook weer wat bijgeleerd.Heb ik dat gezegd? Neen? Ik overtreed de wet niet bewust, ik heb tot nu toe, in 35 jaar rijden met de wagen één bekeuring gehad. Op een plek waar ik voorheen vaak kwam, en ik dacht nog steeds 90 km/h te mogen rijden, maar dat was een half jaar eerder naar 70 km/h teruggebracht.
Waar ben ik dan inconsequent? En nogmaals, ik was niet aan het klagen over mensen die aan snelheidslimiet inhalen, maar over mensen die tegen 127km/u CC inhalen. Zij overtreden ook wel degelijk de wet, maar op een hypocriete/zielige manier omdat ze onder de technische marge blijven.Ik ben ten minste consequent, jij begint te klagen over mensen die volgens jou de wet overtreden (te traag op het linkse vak inhalen, tegen godbetert de snelheidslimiet) omdat jij door hen de wet niet kan overtreden.
Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg dat ik de wet volg en respecteer, maar dat wil niet zeggen dat ik niet onbewust al eens iets over het hoofd zie.Dus onbewust de wet overtreden is gelijk aan de wet niet overtreden? Ook weer wat bijgeleerd.
Maar jij bent natuurlijk een stoere macho die de wet echt ten volle bewust en met voldoende marge overtreedt. En zich enerveert in andere mensen die niet voldoende te snel rijden. Die mensen hebben even veel recht om daar te rijden als jij.Waar ben ik dan inconsequent? En nogmaals, ik was niet aan het klagen over mensen die aan snelheidslimiet inhalen, maar over mensen die tegen 127km/u CC inhalen. Zij overtreden ook wel degelijk de wet, maar op een hypocriete/zielige manier omdat ze onder de technische marge blijven.
onbewust de wet overtreden is nog steeds de wet overtreden. Dus ik snap niet goed dat je zo neerbuigend zit te doen.Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg dat ik de wet volg en respecteer, maar dat wil niet zeggen dat ik niet onbewust al eens iets over het hoofd zie.
Degene die zijn CC bewust op 127 zet terwijl de limiet 120 is, overtreed toch ook gewoon bewust de wet. Waarom zit je die dan te verdedigen? En wat heeft dit nu in godsnaam met "macho" te maken?Maar jij bent natuurlijk een stoere macho die de wet echt ten volle bewust en met voldoende marge overtreedt. En zich enerveert in andere mensen die niet voldoende te snel rijden.
Ik heb gewoon gezegd dat dit mij ergert, de rest fantaseer je er zelf bij.Die mensen hebben even veel recht om daar te rijden als jij.
De straf is nochtans niet dezelfde .onbewust de wet overtreden is nog steeds de wet overtreden.
Tenzij die eerst zijn snelheidsmeter heeft geijkt, en weet dat 127 km/h op zijn teller gelijk is 120 km/h in werkelijkheid.Degene die zijn CC bewust op 127 zet terwijl de limiet 120 is, overtreed toch ook gewoon bewust de wet. Waarom zit je die dan te verdedigen?
Ik zet mijn CC gewoon op 127Degene die zijn CC bewust op 127 zet terwijl de limiet 120 is, overtreed toch ook gewoon bewust de wet. Waarom zit je die dan te verdedigen? En wat heeft dit nu in godsnaam met "macho" te maken?
Ik zet mijn CC gewoon op 127
Maar ik ga er nooit bewust over

Je weet wat ik bedoel.

Wij zijn goed op wegJe weet wat ik bedoel. Nie muggenziften he want dan zijn we volgende week nog bezig.![]()

Ik kan je wel zeggen dat als het markt is in Heist dat ik in de Molenstraat tegenwoordig niet harder rijd dan 30. Dat is daar dan levensgevaarlijk.Wij zijn goed op weg![]()

Tuurlijk wel. Ik zet mijn cc ook op 126 en dat is 120 op de gps. Ik kan hem op 135 zetten voor ik gepakt zou worden trouwens.Wij zijn goed op weg
Maar allez, efkens serieus. Denk niet dat moderne auto's nog 7km/u afwijking hebben hè. Bij mij is dat bij 120km/u, 1-2km/u afwijking tov GPS. Dus als je hem op 127km/u zet om "niet gepakt te worden", ben je nog steeds bewust de wet aan het overtreden, ook al zal je niet gepakt worden.