Straks moeten we nog een topic openen "ergernissen over de-ergernissen-op-de-weg-thread" 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

que?Of moeten degenen die van A komen altijd volledig achter de drempel blijven wachten tot iedereen van A is doorgekomen?
Sorry. Dat moest uiteraard zijn 'of moeten degenen die van A komen altijd volledig achter de drempel blijven wachten tot iedereen van D is doorgekomen?'.que?
een kruispunt mag je nooit blokkeren, dus sowieso moeten die van A anticiperen en wachten tot mensen van D voorbij zijn. Sowieso aangezien degene met de hindernis aan zijn kant (tenzij anders aangegeven) ook steeds voorrang moeten geven aan degene die geen hindernis hebben.
Dus in dit geval heeft D altijd voorrang en recht op vrije doorgang.
A is hier altijd de 'slechtse' kant, want ook C heeft voorrang op hen.

ja dusSorry. Dat moest uiteraard zijn 'of moeten degenen die van A komen altijd volledig achter de drempel blijven wachten tot iedereen van D is doorgekomen?'.![]()
Tijdens de periode dat een school (met peuters) open of dicht gaat, stop ik af en toe wel eens, gewoon omdat de kans dat er anders een kind onder mijne kapoot ligt is -jammer maar helaas- anders heel groot. Echt ik zweer het. Dat is soms echt niet (meer) normaal.Ik heb echt een hekel aan vals, onnodig en gevaarlijk "hoffelijk" gedrag.

Sorry, je hebt gelijk.Wat een belachelijke reactie is dit nu weer?
Je leert je zoon niet om "los de straat over te lopen waar het hem uitkomt", want je zegt zelf dat je hem leert om te kijken naar het verkeer en pas over te steken wanneer de auto's stoppen.
Ik stelde alleen die vraag omdat je in jou bericht niet zegt dat het aan een zebrapad is en dat dat net wel een heel belangrijk punt is, omdat auto's aan een zebrapad zouden moeten stoppen, maar dit niet moeten doen wanneer er geen zebrapad is (al zullen heel wat mensen dat wel doen).
Dus in plaats van zo te gaan reageren beter eerst zelf zien dat je de situatie juist schetst, want wij kunnen hier op het forum niet weten wat die situatie juist was, we zijn hier geen helderzienden!

Hij kan moeilijk zeggen dat hij je niet gezien had.De idioot die achter mij reed, met dit als resultaat
![]()
Die mop blijft maar Megane.Hij kan moeilijk zeggen dat hij je niet gezien had.
Ja, daar heb ik mij ook al aan geërgerd maar dan in de omgekeerde richting. In een weekend richting kust en is dat daar plots afremmen en aanschuiven en dan weer allemaal vertrekken en beetje verder weer allemaal afremmen en aanschuiven. Enkel en alleen door die onnozele borden. Er voorbij loopt dat dan idd gewoon vlot.Die dynamische snelheidsborden op de E40 rond Gent (richting Brussel).
Ruim voor de afrit St-Denijs-Westrem: borden geven eerst 70 aan, daarna 50. Gevolg: al het verkeer remt af tot 50. Kort voor de afrit heffen ze alle beperkingen op en merk je dat er inderdaad vlot aan 90 à 120 kan gereden worden. Dus die borden creëren gewoon de file...
Zet dan gewoon een random number generator, die zal nog iets vaker een gepaste snelheid aangeven dan het huidige systeem.
Het chassis is ingedeukt, maar het valt mee. Ik kan er zonder problemen mee rijden. Het probleem is reserve onderdelen. Het gaat minstens nog 6 weken of langer duren.
Ja, daar heb ik mij ook al aan geërgerd maar dan in de omgekeerde richting. In een weekend richting kust en is dat daar plots afremmen en aanschuiven en dan weer allemaal vertrekken en beetje verder weer allemaal afremmen en aanschuiven. Enkel en alleen door die onnozele borden. Er voorbij loopt dat dan idd gewoon vlot.
Banken die alles online doen.
Allemaal leuk en wel, maar dan regel je via KBC live vanalles, maak je een afspraak bij een kantoor via kbc live (waar ze je vertellen dat je kan kiezen bij welk kantoor je de afspraak maakt, begint het daar al "ja oei, jij zit eigenlijk bij kantoor x (niet dat ik ooit bij dat kantoor geweest was of dergelijke), "uw dosier staat niet in mijn systeem" "Even vragen".
Lang verhaal kort: Mijn file is letterlijk 4 keer doorgemaild (persoon 1 geeft het door aan 2, 2 aan 3 etc...), persoon 4 ziet "Ik kan hier niet mee verder want...", ipv iemand op de hoogte te brengen of contact met mij op te nemen doet die gewoon absoluut niks.
Gevolg: Bezoek aan het kantoor was nutteloos, nu duurt het nog 2 weken eerdat alles geregeld is en zit ik weer te wachten zonder enige feedback.

Whoops hahaVerkeerde ergernis topic denk ik, ook al wordt er verwezen naar een file![]()
Dit zo hard. Kan ik mij ook mateloos aan ergeren.Ik zal wel overdrijven, maar deze situatie kom ik quasi dagelijks tegen en is na de asociale honden die te lui zijn om te pinken bij het verlaten van een rotonde terwijl jij staat te wachten aan hun afslag zoals een schaap.. mijn #1 ergernis: voorliggers die moeten afslaan en met hun kont uitsteken ipv iets meer door te rijden en dan (in dit geval) wat meer naar rechts te draaien zodat ze proper in hun rijvak staan. Crimineel vervelend als je als achterligger geen ruimte hebt om rechts ze voorbij te gaan. Gewoon wat meer naar links gaan en dan bijdraaien naar rechts zodat je RECHT staat en niet met HALF UW KONT uitsteekt, heidenen.
![]()