Die gaan de snelweg niet op.Ik had verwacht dat het een bomma'ke ging zijn die net over haar stuur kan kijken. Jezus...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gaan de snelweg niet op.Ik had verwacht dat het een bomma'ke ging zijn die net over haar stuur kan kijken. Jezus...

Ze reed daar ook maar 90km/h, maar dat was wel de snelheid van iedereen op het rechtse baanvak.Die gaan de snelweg niet op.![]()
Ik kan er mij iets bij inbeelden hoor.Ze reed daar ook maar 90km/h, maar dat was wel de snelheid van iedereen op het rechtse baanvak.

Iemand heeft het examen in haar plaats gedaan?Ik weet niet hoe zij aan haar rijbewijs geraakt is (aangenomen dat ze dat heeft).
Ik haat het als men op een paar luttele cm (bijna letterlijk) in mijn gat hangt op een locatie waar ik niet bekend ben, men chronisch begint te flashen (en soms zelfs faren begint te gebruiken) en men zo echt begint te pushen. Je kent dat wel zeker?Amai, ik lees hier al die klachten over Vlamingen die 40 rijden waar je 70 mag, mensen die met een halve iglo op hun dak vertrekken omdat sneeuw ruimen blijkbaar optioneel is, en de klassiekers van rond-de-kerk-verkeersnieuws… en ik moet eerlijk zeggen: ik zit hier in Madagascar gewoon te gniffelen.

Klinkt plezanter dan in België de snelweg op moeten bvAmai, ik lees hier al die klachten over Vlamingen die 40 rijden waar je 70 mag, mensen die met een halve iglo op hun dak vertrekken omdat sneeuw ruimen blijkbaar optioneel is, en de klassiekers van rond-de-kerk-verkeersnieuws… en ik moet eerlijk zeggen: ik zit hier in Madagascar gewoon te gniffelen.
Tien jaar geleden lagen de wegen hier nog oké-ish. Nu? Nu zijn ze 100 keer slechter dan Wallonië, en geloof me, dat is een prestatie waar zelfs de meest doorwinterde wegenbouwer van zou beginnen zweten.
Mijn dagelijkse traject ziet er ongeveer zo uit:
slalommen tussen koeien (zébu) die geen fluit geven om voorrang van rechts, geiten die collectief beslissen om een sit-in te houden op de enige asfaltstrook, kippen die kamikaze-oefeningen doen, toektoeks die denken dat ze F1-wagens zijn, en pousse-pousses die je op het laatste moment nog proberen voorbij te steken… lichtjes bergop… met een passagier of 4 achterin.
En dan denk ik aan België, waar iedereen kwaad wordt omdat iemand 5 km/u te traag rijdt of omdat er een plukje sneeuw op de achterruit blijft liggen.
Hier is elke rit een combinatie van Mario Kart, Dakar Rally en een National Geographic-documentaire.
Dus ja, geniet daar maar van jullie “ergernissen".
Ik zou hier al blij zijn met één rijstrook die niet gedeeld wordt met een koe én een taxi én een kip én een put waar je een 2PK in kwijt kunt.

Plezanter dan de Belgische snelweg?Klinkt plezanter dan in België de snelweg op moeten bv![]()
Ja, de gevolgen zijn er inderdaad naar… en niet alleen voor mensen. Zelfs de koeien hier hebben meer risico op de weg dan een Vlaamse fietser tijdens de ochtendspits.De gevolgen zijn er dan ook naar in Madagascar...

Ik hoop dat het snel in orde geraakt voor haar.
Voorlopig wachten Fernanda en haar familie af. “We zijn in blijde verwachting van een uitleg en een oplossing.”Of zoon of kleinzoon rijden met die auto, maar zeggen het niet tegen de meme?“Ze hebben geld nodig zeker?”
Ze hebben vermoedelijk gewoon haar nummerplaat gekopieerd.
Tenzij de wagen een exacte kopie is van haar wagen, kleur en merk en al (meestal niet, meestal is alleen de nummerplaat gekopieerd) is dit via het opvragen van de foto's te bewijzen dat het haar wagen niet is.
Het kan echter zo zijn dat je pas de foto's kan opvragen via het parket. En ja voor zo'n oud mensje is het dan iets complexer.Ik hoop dat het snel in orde geraakt voor haar.
Mag ik de foto van de (flits)overtreding bekijken?
--> Tegelijk houdt de kleinzoon het luchtig: “Mémé is wel content, ze ziet me meer nu (lacht).”Voorlopig wachten Fernanda en haar familie af. “We zijn in blijde verwachting van een uitleg en een oplossing.”
GELUKKIG zei hij "geen probleem er is geen schade".Dat heb ik dus ook al een paar keer opgemerkt hé. Hallucinant vind ik dat. Ik wacht nog op de eerste die p*rnhub heeft openstaan....
's ochtends 2 man die video aan't kijken waren tijdens het rijden. GSM in de houder en daar ne video op, allebei ook swipen naar de volgende video wanneer het ni interessant was. En dan nog ene die aan't videobellen was.
...
Informatief. Voor zover ik weet zijn die borden nog niet verplicht (gemeentes zijn ze wel aan het zetten omdat het er aan zit te komen) en als ze een officiële vorm krijgen, zullen ze niet onder de verbodsborden vallen, wat een snelheidsbord wel is.Er zijn de nieuwe borden voor de trajectcontroles. Hebben deze ook de waarde van een aankondiging van een snelheidsbeperking of is dit puur informatief?