Silence
Well-known member
Ik heb me nie opgejaagd, zij welVeel hangt af van de mate hoe die "zij komt links aangevlogen" effectief was maar ik ben hier toch ook van mening van gewoon voldoende afstand te bewaren en eerder defensief te rijden. (Fuck ik word oud enwijsgrijs)
Uw opjagen in het verkeer lost niets op en zelf de irritante klootzak beginnen uithangen om uw gelijk te halen waarbij een gevaarlijke verkeerssituatie verder escaleert lost al helemaal niks op. In tegendeel, voor hetzelfde geld nog een accident aan uw been met alle miserie van dien. Zo een accident mag dan nog in uw recht zijn, miserie en geloop heb je altijd.
Was eerder het type, "ik kom links voorbij en moet ertussen zonder afremmen."
Bij traag verkeer hou ik me gewoon aan de regels en laat ik een gat om te ritsen.
Potato Potato, zij maakt een manoeuvre en moet niet proberen a la Max Verstappen een drive bomb toe te passen aan 60km/uWaarom hou je niet gewoon afstand om te beginnen? Aan 60 moet je 30 meter houden, dat lijkt me voldoende om tussen te raken.
Op zich nie heel veel verkeer dus tijd genoeg om vroeger naar rechts te gaan en gewoon normaal te doen
)

Uiteraard mijn fout als ik er zelf te hard reed en er geen bord einde bebouwde kom stond bleef het 50. 
) om de situatie eens deftig te bekijken