De grote Kickstarter/Gamefound thread

Heb vandaag een tracking code gekregen, normaal pas maandag 😭. Maar misschien dat Crowdfinder met grote aantallen de levering vroeger krijgt.
 
Ik heb nog geen tracking ontvangen :)

Edit: nu wel, 25/4 pas.
 
Laatst bewerkt:
bah ik ging nooit geen kickstarters meer backen maar nu toch de deluxe set van Teotihuacan gebacked.
Wou dit spel al een tijdje want speel het heel graag en dit is echt wel een mooie versie.
 
bah ik ging nooit geen kickstarters meer backen maar nu toch de deluxe set van Teotihuacan gebacked.
Wou dit spel al een tijdje want speel het heel graag en dit is echt wel een mooie versie.

Oh my god, dat ziet er prachtig uit... must resist... krijg zelfs makkelijkere spellen niet vaak genoeg meer op tafel...
 
They’re here! Die doos van Hadrian’s Wall weegt wel serieus wat.
 

Bijlagen

  • 1BBA8673-53FD-4BD5-B152-AD289B7C67EB.jpeg
    1BBA8673-53FD-4BD5-B152-AD289B7C67EB.jpeg
    4 MB · Weergaven: 7
Hier ook Legacy of Yu + Raiders of Scythia gisteren ontvangen. Nu nog tijd vinden om te spelen. :)
 
Deze heb ik rechtstreeks gedaan. Maar doe het ook vaak via CrowdFinder, hangt er wat van af.
 
Doen jullie dat dan rechtstreeks via Kickstarter? En wat hebben jullie betaald?
Via Crowdfinder (nog zonder verzendingskosten naar mij thuis):
  • Legacy of Yu: 45.90 EUR (ipv 58.50 EUR door groepsaankoop vermoed ik)
  • Hadrian's Wall: 44.50 EUR
  • Raiders of Scythia (incl Metal Coins): 57.15 EUR
 
Via Crowdfinder (nog zonder verzendingskosten naar mij thuis):
  • Legacy of Yu: 45.90 EUR (ipv 58.50 EUR door groepsaankoop vermoed ik)
  • Hadrian's Wall: 44.50 EUR
  • Raiders of Scythia (incl Metal Coins): 57.15 EUR
Ik heb het ook via Crowdfinder gedaan (Yu en Hadrin's Wall).
Ik heb enkel nog maar Kickstarter 'gebruikt' via Crowdfinder omdat die kosten soms echt te hard oplopen, ik zou anders nooit iets backen.
Daarom dat ik het eens vroeg aan diegene die het via Kickstarter deden.
 
Alles inclusief scheelde het misschien een paar euro (letterlijk) tussen Kickstarter en Crowdfinder. En voor die paar euro wou ik de games wel wat vroeger. Achteraf wel spijt dat ik Raiders of Scythia niet ook gekocht heb, maar bon.
 
Mosaic the colussus edition is aangekomen. Heel erg mooi en leuk spel, maar wat een clusterfuck van een KS was me dat. Communicatie van de publisher was quasi onbestaande en als ze er was, was ze foutief. Spel zou vanaf december verstuurd worden want alles was klaar voor verzending, bleek dat april accurater was.
Nu, ergens was het te verwachten, wave 1 was nog niet volledig verstuurd toen ze een wave 2 KS deden (met een expansie erbij), dan kreeg je scheve situaties dat sommige mensen (noord-amerika en canada vooral) hun wave 2 al hadden voordat wave 1 (rest van de wereld) completed was. Logischerwijs en terecht kwam daar veel kritiek op. Ook de shipping firma was hierdoor volledig in de war, die wisten het dan ook niet meer. Die moesten voor de EU 2 waves tegelijk beginnen versturen. Combineer dat met een vaste maandelijkse "goed nieuws, deze week starten we écht met verzenden" update zonder meer en je krijgt veel frustraties
 
Duur ja maar bordspellen zijn niet meer goedkoop. Allé alles is gewoon duurder geworden. Frietjes van deze avond was 53 euro. 3 keer frietjes is Santorini waar ik veel meer geniet van ga hebben... :)

Dit is gewoon een heel mooie deluxe vind ik persoonlijk met heel veel KS extra's. Het is een spel dat hier regelmatig op tafel komt dus een mooiere versie is altijd aangenaam.

Je hebt de spinmaster versie en de roxley versie btw, in die laatste zat een ocean board en de golden fleece expansion.
 
Terug
Bovenaan