De grote Kickstarter/Gamefound thread

Legacy of Yu is klaar met productie! Tegen eind februari op den boot om tegen april-mei geleverd te worden (voor mij samen met Hadrian’s Wall). Vroeger dan verwacht, ik kijk er naar uit!
Als er 1 ding is waar ze bij Garphill Games echt wel in slagen is om hun productie wel op tijd te doen en shipping is blijkbaar ook nooit een issue :p. Wayfarers was er ook quasi op tijd dacht ik?
 
Frosthaven ontvangen van Crowdfunden.
Helaas ontbreekt de stickerset. Heb berichtje gestuurd naar Bjorn. @Joeri dat is een ok manier van contact op te nemen?
 
Done!

Die doos is gigantisch... Aan wie het ook heeft, hoe gaan jullie de content organizer? Ik heb de maptiles folder van folded space besteld. En ga voor de rest met baggies werken, denk ik.

Edit: Net naar Spelonk geweest en blijkbaar is het ontbreken van de stickerset een algemeen probleem. Moeten nog nagestuurd worden ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Nog altijd in spanning aan het afwachten hier! Gloomhaven is ‘uit’, dus helemaal klaar voor! Maakt het extra lastig dat hij gewoon te koop staat al op crowdfinder 😅
 
Gisteren alles gesorteerd. Jawat... voorzie maar een paar uurkes van uw tijd :)
Ik heb die accordeon map van folded space voor de maptiles en de monsters in baggies en die doos zit nog stampvol.

Vrijdag beginnen we eraan! (4 players)
 
Laatst bewerkt:
Done!

Die doos is gigantisch... Aan wie het ook heeft, hoe gaan jullie de content organizer? Ik heb de maptiles folder van folded space besteld. En ga voor de rest met baggies werken, denk ik.

Edit: Net naar Spelonk geweest en blijkbaar is het ontbreken van de stickerset een algemeen probleem. Moeten nog nagestuurd worden ofzo.
Ik heb op Kickstarter de maptiles folder en insert bijbesteld, ik had nog slechte herinneringen aan de eerste paar keer setup/teardown van Gloomhaven. 't Is evengoed nog altijd een spel waar ge dik een uur bezig zijt tot ge kunt beginnen, maar goed ...
 
Terug
Bovenaan